Age of Empires III
2005.12.10. 13:58
I. Felvons
1. Kldets
A barakkokban kezdjnk el jpusksokat gyrtani, kzben a rendelkezsnkre llkkal kezdjk el irtani a janicsrokat. A drdsokat mg ne kldjk ki. Egy id utn jn lovassg, ezekre kellenek, ha elbb kldjk ki ket nagy valsznggel lelik ket mieltt kellene. Nemsokra jn egy nagy gy, koncentrljunk r elssorban, utna a katonkra. Morgan szl, hogy meg kne gyjtani a jelztzet. Ehhez fogjuk a vr mgtt ft gyjtget telepeseket s gyjtsk be velk a faktegeket, amik a meggyjtand objektumnl vannak J. A kzelkben lv barakkban kezdjnk el 5 jpuskst kpezni, ugyanis a trkk egy kisebb osztagot kldenek tervnk meghistsra. Ha a tz kigyulladt, kapunk egy kis lovassgi tmogatst. Ezekkel szedjk le a 2 gyt, a tbbi katont hagyjuk. (Nem fogom tbbszr lerni, de mindig csak arra koncentrljunk, ami a kldets, teht ha pl. egy vrban kell a vroskzpontot megsemmisteni, csak a tornyokat s a clobjektumot semmistsk meg, a tornyok kzl is csak ami tl kzel van. Nekem mr volt olyan, hogy mr alig volt emberem, de az gym mg meg tudta semmisteni.) Ha megvagyunk, kldets teljestve!
2. Kldets
Verjk vissza a tmadst, majd ptsnk egy tzrsgi gyrat, s gyrtsunk 10 hoop thowert. Gyrthatunk mg egy pr egysget a barakkban, de nem muszj, s ugyan eassy-n jtszok, de nekem elg volt ez. Na, a hoop thowerekkel, plusz kezdseregnkkel induljunk meg az ellen bzisa fel. (Arra van, amerrl a tmadk jttek.) Semmistsk meg, majd induljunk a trkpen jellt fegyverraktr fel, s semmistsk meg. Az ellensg (volt) bzistl szakra van egy barlang, ide menjnk be, nem lesz sok ellen. Szpen mindent, ami ellennk van, semmistsnk meg. Ha mindegyik fegyverraktrt megsemmistettk, kldets teljestve.
3. Kldets
Irny Amerika! Sajnos tkzben nhny kalz dvzl minket, amolyan Karib-stlusban . (Idzem: TMADS! BUMM, BANG, , PIFF-PUFF ). Nah, kezdjk el kipteni bzisunkat, kzben hrnkal s lovasainkkal dertsk fel a szigetet. Sok baj nem rhet mr ezen a szigeten (ha megtiszttottuk), ptkezznk, gyjtgessnk nyugodtan. Elfordulhat, hogy nha egy kis haj belekt a flottnkba, de nem nagy gy. Kiktt sem muszj pteni, ugyanis Mltbl folyamatosan kapunk hajkat. Ha szp kis sereget gyjtttnk ssze, transzportljuk t ket az alattunk lv szigetre, amit tiszttsunk meg, s hrnkal vegyk fel a navigcis trkpet. Az ez alatt lv szigeten nincs ilyen trkp, mr csak egy maradt. Itt kt szp fallal krbevont bzis. Ha az egyikkel vgeztnk, ne a kzpen lv falon t trjnk be a msikra, hanem szlljunk vissza a hajnkba, s kerljk meg a szigetet, s ott rakjuk ki katoninkat, ahol nincs fal, s azt is tiszttsuk meg, s vegyk fel a trkpeket. Ha mind a 3 megvan, vgeztnk a kldetssel.
4. Kldets
Ht, a trkk is megvetettk a lbukat z j Vilgban, ideje ksznni nekik . ptsk ki bzisunkat, a tzrsg s jpusksok gyrtsra koncentrlva. A kzeli Indin faluba ptsnk Trading Post-ot, ill. az szakra lvre is (fkldets!). Majd ha kicsiny seregnk elkszlt, induljunk meg a trk bzis fel. Szerintem egy 3 tzrsgi egysg s olyan 20-30 jpusks elg is lesz. A kapuig tiszttsuk meg a terepet (ha a harmadik indin falut is megtalltuk, valsznleg az ellensg kezn lesz, nyugodtam semmistsk meg.) A kapunl intzzk el a tornyot, majd a kaput (amg a torony ll a gyalogsgot ne engedjk kzel a falhoz!) majd ha bent vagyunk, ellensges katonkat ljk le, majd a vroskzpntot semmistsk meg, s kldets teljestve!
5. Kldets
Induljunk el az Aztk vros fel. Meg kell vdennk a templomaikat, amg az ersts megrkezik. Szerintem rdemesebb csak egyet bevdeni, de azt alaposan. Szerintem a legegyszerbb taktika: kezdjk el kipteni a bzist, s hzzunk fel olyan ngy tornyot a legkzelebb es templomhoz, s kezdseregnket lltsuk hozzjuk. Kzben az anyaorszgunktl rendeljnk tzrsget, fleg mortart (feltve ha megvettk a krtyt). Nem lesz nehz kitartani, az ilyen idre-vdekezs feladatoknl ltalban nem nagyon kld rohamokat a gp… Gyrtsunk tzrsget, (egy 3 db. Tkletesen elg) mst nem igazn kell, esetleg nhny jpusks. Ha megjtt az ersts, induljunk szak fel, itt ugyanis knnyebb bejutni a spanyol bzisra. Katoninkkal biztostsuk a terepet, majd tzrsgnkkel semmistsk meg az rtornyot s a kaput. Ezutn induljunk a bzisra s semmistsk meg a vroskzpontot (vagy parancsnoki kzpont, nem emlxem mr rJ), a gyalogsggal megtisztts, tzrsggel elintzs taktikval. Ha ezzel megvagyunk, kldets teljestve!
6. Kldets
Floridba menet sajnos egy kis hurriknba kerltnk, s Kubn landolunk. Hajnk tlsgosan roncs hogy tovbb tudjunk utazni, viszont szerencsre betoppan Lizzie, aki felajnlja, hogy ha hrnevet szerznk magunknak a szigeten, elszllt minket, pontosabban mondva eltri hogy velnk, lovagokkal utazikJ. Ebben a kldetsben tulajdonkppen annyit kell csinlnunk, hogy a mellkldetseket teljestjk, nekem pl. 5000 XP-m volt, s 8000-nek kell lennie… Szval: ljk le a lakosokra tmad slakosokat, mire a vrost irnythatjuk. Ezek a Karib kpcsves csvk nem harcolnak jl lovassg ellen, s a vros vdelemre szorul, egyik embernkkel hzzunk fel 1 istllt (ez is feladat!). Ha akarunk, kpezznk ki huszrokat, de nem szksges. Induljunk meg a trkpen jonnan megjelent pontra (fehr kr). Tiszttsuk meg a terepet, majd hrnkkal hzzunk fel egy Traiding Post-ot. (Arra a kijellt helyre kell) Utna Lizzie rnk bz egy szemlyes feladatot: juttassuk el az slakos bartjt a falujba. A trkpen mutatjk, hol van a kenuja. Seregkkel menjnk oda megtiszttani a terepet, kzben menjnk vissza (mr a trkpen, nem a seregnkkelJ) Lizzie-hez s a kisklkt is vigyk magunkkal. Szlljunk be a kenuba (Fura hogy 5-10 lovas, s olyan 15-20 ember elfr benne, de mind1…) s szlltsuk t embereinket a tlpartra (szintn jelezve van hova). 1bknt a seregnket nem is muszj magunkkal tvinni a partra. Ha trtnk, vigyk a klkt az embereihez, s egy egysgnket is. Kapunk 1 pr jsz cserbe (J biznisz, vagy hsz katona 1 civilrt…) induljunk dlre, s intzzk el az ott lv kalzokat. Hrnkkal vegyk fel azt a lila izt, majd vissza a kenuba, s vigyk Morgan-t Lizzie-hez. Kldets teljestve!
7. Kldets
A spanyol kincsesflottt kell elfoglalnunk, ami ht hajbl ll, de neknk csak 6-ot kell megkapartunk J. A kellemetlenked hajk leverse utn menjnk a jelzett hajhoz s intzzk el a mellette lv brtnt. UTNA pedig a tornyot, ugyanis a kiszabadtott gyalogosok rtenek pletek lerombolshoz, s 1rszt nagyobb segtsgnkre vannak gy, mert a flottnk is megmarad, mert a torony rjuk l, pedig hajkat gyorsan elintzi . Nah, alaktsuk ki bzisunkat (ha az a haj elpusztult amiben a kzpont-pt kocsink volt… akkor 1: nagyon megszvtuk 2: Resign s restart missionJ). Gyrtsunk fleg mortarokat s jpusksokat. A szoksos md: hajk kzl terepet megtiszttani, aztn mortarral az rtornyokat, BUMM. Ahol vros van mr nehezebb. ptsnk Kiktt, s ptsnk monitort (lehet, hogy erstsknt kapjuk, nem tudom J). s velk a tvolsgi tmadsukkal a tornyokat elintzni, s mivel mortar van rajtuk, az pleteket is knnyen lebontjk. Ha 6 hajt elfoglaltunk, (kzel ment hozz egy egysgnk s nincs ellen a kzelben) akkor a kldets teljestve!
8. Kldets
Nos, kiderlt, hogy Alain, aki a lovagparancsnokunk, a Kr (Ossus kre) tagja, s gonosz clokra akarja felhasznlni a… amit kerestnk (spoiler, mindenki szerezze meg a jtkot s megtudjaJ) meg kell semmistennk a nevezett objektumot. A 3 g hajt rgtn veznyeljk neki az „ojjektumnak” , mert egy id utn elgnek. Kzben seregnkkel induljunk felderteni a szigetet. Hopp! Talltunk egy orbitlis gyt! Nosza, lljunk neki a kzei bzist aprtani, az objektumot (mostantl OBJ) hagyjuk ksbbre. A bzis felszmolsa utn mi is elkezdhetnk ptkezni. Kezdjnk, el mert szerintem n is csak annak ksznhetem hogy elsre vgigvittem, hogy easy-n jtszottam, ugyanis az ellen is fog tmadni. Kezdjnk el sereget gyrtani, s g hajkat, mert az 2000 hp-t vesz le a 60 000 hp-val rendelkez OBJbl. rdemes a lerombolt bzis kzepre falat hzni, ugyanis az ellensg amikor az OBJ hp-ja 20 000 krl jr (asszem ) akkor egy rohamot indtanak maga Alain vezetsvel az gy ellen, s amg a fal lebontsval tklnek, mi az gyval s a tvolsgi harcosainkkal alaposan megtizedelhetjk ket. Ha az OBJnak vge, kldets teljestve, s ezennel bcst intnk Morgannak, s Szent John lovagjainak…
|