Clark-NextGen
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Információ
 
 
Ez az oldal még működik!!
 
Hamerosan új game k s progik kerülnek fel !!! 
 
By: BertalanT18
 
GYERTEK MINDEN NAP, MINNÉL TÖBBEN AZ OLDALRA HOGY TOVÁBRA IS SIKERES LEGYEN.

CLARK

A kéréseket továbbra is teljesítjük de csak emailba... úgy hogy ha kell valami akkor írjatok: clark16@citromail.hu
berihamper@hotmail.com


 




 

 
Smallville
 
Szinkronizáltak
 
Szavazás
Ki a kedvenced a Smallville -ből?
Válassz!!!

Clark Kent
Lana Lang
Lex Luthor
Chloe Sullivan
Lionel Luthor
Johnatan Kent
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Smallville szavazás 2
Melyik rész teccet eddig a legjobban?

Meteoreső
Metamorfózis
Forrófej
Röngen
Homokóra
Remegés
Ármány
Kézfogás
Pióca
Kinetikus
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bud Spencer & Terence Hill
 
Bud Spencer & Terence Hill
Melyik a kedvenc filmed?
Melyik a Legjobb filmjük?!

Kincs Ami Nincs
Nincs Kettő Négy Nélkűl
Bűnvadászok
Mindent Bele Fiúk
És Megint Dübejövünk
Bunyó Karácsonyig
Szuperhekusok
Nyomás Utána
Én A Vizilovakkal Vagyok
Az Ördög Jobb És Bal Keze
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Enter The Matrix

Enter The Matrix

  2005.12.10. 14:02

Végigjátszás.

-= 1. The Post Office =-

 

Closing Time

 

Menj egyenesen, intézd el a két biztonsági õrt, majd a következõ kettõt, akik a verekedésre jöttek elõ. Szemben a lift mellett jobbra van egy nyitott ajtó (ahonnan az õrök jöttek elõ), menj be, majd a következõ ajtón is. [átvezetõ animáció]

Menj jobbra a folyosón, megint jobbra, rúgd le a két õrt, aztán szemben menj be azt ajtón. Bent megint lesz kin gyakorolni a rúgásokat, ha ezzel megvagy, akkor megy föl a kis lépcsõkön, be ajtón. Aztán megint lépcsõ, megint ajtó.

 

Epicenter

 

Újabb lépcsõzés, de ezúttal lefelé. Kapd el a magányos õr nyakát, majd békésen fuss tovább, mássz át a kerítésen. Jobbra, majd balra át a gépek között, ki az ajtón, aztán megint balra egyenesen a lift felé. (útközben lesz egy-két õr).

 

Unexpected Arival

 

Végre, az elsõ nagyobb verekedés! J Lõdd, vagy üsd, vagy rúgd keresztül magad a rendõrökön, és haladj elõre. Vigyázz, mert rögtön kezdés után balra a folyosón egy targonca fog jönni, jobb az elõvigyázatosság. Tovább, újabb rendõrök, aztán egy átvezetõ animáció, utána pedig baj, könnygáz! Az nem egészséges, úgyhogy ugorj föl a szekrények tetejére. Mikor mindenünk újra 100%-os, ugorj le, fókuszálva rugdoss szét mindenkit, majd gyorsan vissza a szekrényekre, hogy regenerálódj. Menj körbe a szekrényeken, és a kerítésnél ugorjunk át a csõre. Vigyázz, mert majd a csõ le fog szakadni, szóval nagyot kell ugrani. Ha esetleg leestél volna, akkor menj mégegy kört.

Jobbra, majd le a tetõablakon.

 

Redirected

 

Menj be az ajtón, a szobában öld meg az õröket, a végén balra be az ajtón. Jobbra, majd fuss tovább, ne törõdj a kerítés túloldalán lövöldözõ rendõrökkel. Menj egyenesen az ajtóhoz. [átvezetõ animáció] Tovább amerre mentél.

Menj be az üveges irodába, és ugrás közben rúgj egyet, hogy betörd az ablakot, és bejuss a targoncás szobába. Jobbra, a szekrények között lesz egy-két rendõr. Tovább, át a félig leeresztett zsalu alatt.

 

GHOST: Menj be az ajtón az irodákba. Menj tovább, a végén a bal irodából nyílik egy ajtó egy újabb irodával megrakott helyiségbe. Annak a végén szintén balra egy nagyobb terembõl menj keresztül egy raktárhelyiségen, be egy vezérlõterembe, ahol is nyomd meg a nagy piros gombot az ajtó melletti szerkentyûn. Hagyjuk el a szobát a másik ajtón.

 

NIOBE: Forduljunk balra, verjük le az összes rendõrt a következõ részen, majd fel a lépcsõ tetejére.

 

Backtracking (GHOST)

 

Menj le a lépcsõn, öld meg az õrt, az ajtó után pedig balra be a nagy terembe. Jobbra menj elõre a folyosón, majd ésszerûen forgolódva juss át a terem túlsó végébe, közben persze intézd el, aki az utadban áll. Az oszlop mögött is trónol egy biztonsági õr, adj neki. Az oszlop elõtt fordulj balra, menj keresztül a gépek között, mássz át a kerítésen, öld meg a két alakot, és a lépcsõ alján lévõ ajtón lépj be a szobába.

 

Got It!

 

Nyírd ki azt a két egyént, akik beléd kötnek, majd menj tovább. Hamarosan a már ismerõs nagyterembe érkezel. Fuss a két, lift felé menekülõ õr után, öld meg õket, és szállj be a liftbe.

A terem túlsó bal végében van a postai csomag, amit keresel. Miután megszerezted, egy rövid átvezetõ animáció után átvehetjük az irányítást. Gyûrd le a rád támadókat, és menj vissza a liftbe oda, ahonnan jöttél.

Próbálj meg kimenni a fõbejáraton, de aztán lepõdj meg, mivel bezárnak, és rád küldenek egy csomó fegyveres fickót. Nyírd ki mindet, aztán a lift felé vedd az irányt. Mivel lezárták, menj be jobbra az ajtón, megint be az ajtón, megint jobbra, föl a kis lépcsõn, be az ajtón, föl a kicsivel nagyobb lépcsõn, megint ajtó, megint lépcsõ.

 

Big Distraction

 

Lett egy kis rendetlenség, de semmi pánik! Menj le lépcsõn, egyenesen tovább. A következõ szakaszon át kell magadat verekedni az õrökön, keresztül a lángokban heverõ termen. Az irány itt egyértelmû, csak egyfelé tudunk menni. (azért leírom, a sorrend a következõ: balra, egyenesen, balra, jobbra, egyenesen, balra, egyenesen, jobbra, egyenesen, jobbra, egyenesen, balra, egyenesen, jobbra, be az ajtón, föl a lépcsõn, megint ajtó.)

 

Breakout!

 

Újabb ismerõs hely: a vezérlõterem. Szemben az asztalon van egy orvosi csomag, vedd fel ha kell, majd fordulj meg, és lõdd le a hátulról érkezõ rendõröket. Menj tovább a másik ajtón be a raktárba, ahol szintén várnak rád.

Várd meg míg regenerálódsz minden téren, majd lépj ki az irodába. Itt nagyon sokan lesznek, de elég csak az utadban állókat elkapni, mivel balra az ajtón kell keresztül menni. Fókusz használatával gyorsan eléred az ajtót. [átvezetõ animáció]

 

 

-= 2. City Driving =-

 

Get to the Hard Line

 

GHOST: Laza rész következik, Ghosttal csupán annyi a dolgod hogy lõdözd az utánatok eredõ rendõrautókat.

 

NIOBE: a volán mögé kerültél, csak vezetni kell. Az irányt folyamatosan mutatja a GPS nyilacska, kövesd addig, amíg egy útakadályhoz nem érsz. Itt nincs más dolgod, mint túlélni, melynek kulcsa a folyamatos mozgás. Két percig keringj a helyszínen, majd amikor hallod, hogy felszámolták a blokádot, hajts tovább.

 

 

-= 3. Roof Tops =-

 

Answer the Phone

 

Futás, majd nagy ugrás, tovább fel a létrán. Araszolj le a tetõn, majd irány a második létra. Az átvetõ animáció után ugorj le, a kerítés jobb oldalán tovább, majd föl a harmadik létrán. Fordulj a saroknál jobbra, föl a magasabb szintre, egyenesen, majd jobbra ugord át a rést, és fuss a két fal közé. Jobbra, megint ugrás. Szemben az ajtóból két õr fog kilépni, gyorsan számolj le velük.

Menj végig a tetõkön, majd a végén ugorj át az ócska deszkákra, a másik épületbe. Lent lesz egy õr, kiiktatása után menj tovább. Az épület végén ugorj át a létrára. Fölérve fuss egyenesen a frissen pottyant ügynök felé, de ne állj le vele verekedni, hanem balra ugorj le. Lõdd le a két õrt, futás föl a lépcsõn, jobbra ugorj át, és mássz föl a létrán. Egyenesen, ugorj át a következõ épületre, majd jobbra föl a létrán, hogy kiszabadulj a való világba.

 

 

-= 4. The Airport =-

 

Check In (NIOBE)

 

Fókusz használata közben ugorj le az erkélyrõl, majd hátra arc, tovább balra.

 

The Belts (NIOBE)

 

Menj balra, majd nyomd meg a zöld gombot, hogy kinyíljon a zsalu. Menj át, egyenesen a következõ gombig, ahol játszd el ugyanezt. Menj egyenesen a lépcsõhöz, menj rajta fel a vezérlõ teremhez. Útközben számíts újabb kommandósokra. A vezérlõteremben nyomd meg a piros gombot, amivel elindítod csomagszállító szalagokat. Gyõzõdj meg róla, hogy nem maradt több SWAT-os emberke a szobában, mert különben ki fogják kapcsolni a szalagokat, amint elhagytad a szobát.

A szoba jobb oldalán menj fel a lépcsõn, szerezz be egy pár gránátot. Kövesd a folyosót, a végén menj be az ajtón. Nyiss be a következõ a szobába, ahol intézd el a kommandósokat. A következõ részen fókuszálva fuss keresztül, a végén rohanj be az ajtón. A következõ ajtó után öld meg a SWAT-ost, majd menj föl a kezelõhídra, ahonnan jobbra ugorj le az elsõ csomagszállító szalagra. Fuss rajta egészen a narancssárga lyukig a falon.

 

Jackson In Steam (NIOBE)

 

Nyisd ki az ajtót a szoba jobb oldalán. Menj tovább a csövek mentén, öld meg az összes kommandóst, de közben óvakodj a gõztõl. Amennyiben már aktiváltad a DROP hacket, akkor menj jobbra az elágazásnál, a lépcsõn föl (közben persze intézd el a SWAT-osokat), jobbra, majd a vége felé balra menj be a kis nyílásba, ahol összeszedheted az adományokat. Menj vissza a lépcsõhöz, menj le, tovább egyenesen, megint egyenesen, egészen a központi rész elágazásáig. (lent van egy medkit, akit érdekel) Menj ki a jobb oldali kijáraton, azután egyenesen, föl a lépcsõn (ezt kell látnod: 3L), annak a tetején balra ? miközben persze legyilkolod a rád támadókat. A második helyen jobbra (1R - 7R a jelzése), kövesd a folyosót.

 

Jackson In Steam 2 (NIOBE)

 

[átvezetõ animáció] Fuss!! Használd a fókuszt, hogy leszakítsd magadról Jackson ügynököt. Fuss rendületlenül az alagútban, közben próbálj meg annyi kommandóst elintézni amennyit tudsz. A fönti szinten menj, mert lentõl föl kell majd mászni, ami bizony idõbe kerül. Az alagút végén van egy létra, mássz fel rajta.

 

Hangars (NIOBE)

 

Fordulj balra, és fuss a túlsó falhoz, öld meg a 4 kommandóst. Jobbra, menj át a hangár másik felébe. Mássz föl a repülõ elején lévõ állványzaton. Ugorj át a repülõre (itt lesz egy mesterlövész), és menj hátrafelé. Ugorj át a farkánál lévõ állványzatra, mássz fel a tetejére. Mássz fel a dobozokra, és ugorj át a gyalogjáróra. Menj jobbra, majd balra be az ajtón. Menj végig a folyosón, a végén balra pedig menj be az ajtón. A gyalogjárón távolabb, balra lesz egy sárga létra. Mássz le rajta, és ha van mesterlövészpuskád, szedd le innen a kommandósokat. Nyomd be a lift gombját, és miközben ereszkedik, ugorj át a repülõ szárnáyra. Menj be a repülõbe. A gép orránál is van egy kijárat, ami egy állványzatra vezet. Fönt van egy kommandós, öld meg, majd menj le a földre. Menj a hangár végébe, ahol megint 4 kommandós fog elõugrani a sarok mögül. Fuss tovább a hangár hátsó része felé.

 

The Bowels (NIOBE)

 

Ezen a pályán használhatód a mesterlövész puskát az éjjellátó miatt, ha gondolod.

Kövesd az alagutat, majd a jobbra az ajtó után fordulj be, ahol egy SWAT mesterlövész fog állni. Vedd el a fegyverét, és folytasd tovább az utat a folyosón. A második mesterlövész a folyosó második szûk szakasza után lesz, ahol a folyosó balra kanyarodik. Menj tovább a folyosón. A következõ keskeny szakaszon 3 kommandós fog rád törni, majd mögöttük újabb három. Ahogy közel érsz a lépcsõhöz, a változatosság kedvéért három SWAT-os támad rád. A lépcsõnél vigyázz, mert a tetején két csávó fog gránátokat hajigálni. Menj föl a lépcsõn, aztán menj balra.

 

Catching A Plane (NIOBE)

 

[átvezetõ animáció] Tisztítsd meg a szobát, használd a fedezékeket. Menj a szoba jobb hátsó részéhez, a sárga létrához. Amint fölértél, fordulj jobbra, és mássz fel újfent a létrán. [átvezetõ animáció] Menj be jobbra az ajtón, fuss a következõig. A gyalogjáróról lõdd le az alattad lévõ kommandóst. Fodulj balra, mássz le a létrán, majd utána a következõn is. Fuss a repülõ felé. [átvezetõ animáció]

 

Agent On Board (NIOBE)

 

A repülõn ücsörög Axel, õt kell megmentened. Menj a gép közepe felé, a konténerek között. Balra van egy rekeszben az ejtõernyõ, szedd föl, és menj vissza Axelhez [átvezetõ animáció]. Mielõtt bármit is tennél, nyomd meg a gombot Axel mellett, ami kinyitja a rámpát. Menj a széléhez, üsd le az ügynököt, majd dobd ki, vagy rugdosd ki a repülõbõl. [átvezetõ animáció]

 

Concourse (GHOST)

 

Kövesd a folyosót, amíg nem találkozol két õrrel. Velük nem kell törõdni, inkább menj a harmadik mögé, és halkan intézd el. Ezután vagy riasztja a másik kettõt vagy nem, de gyakorlatilag teljesen mindegy. Ne menj keresztül a fémdetektoron, mert be fog riasztani. Menj tovább a folyosón jobbra.

Jön néhány rendõr, intézd el õket, és ha kell, vedd el az egyik check-in-es pulton lévõ életet. Menj keresztül a széksorok között a terem másik végébe. Az õr le fogja zárni a kijáratot, úgyhogy menj a másikon. Rendõrök jönnek, likvidálásuk után menj át a mosdón, balra a nagy teremben, majd jobbra be az ajtón a másik mosdóba. Tovább a folyosón egy másik check-in-es teremig, ahol SWAT kommandósok várnak rád. Rúgd, vagy lõdd le õket ahogy eddig tetted a többiekkel és menj az egyetlen kijárat felé; jobbra az egyik ajtón ki.

 

North Point (GHOST)

 

Irány a nyitott ajtó, majd egyenesen az õrszobába, ahol megint akad egy kis dolgod. Szedd fel a gránátokat, majd az ajtótól balra van egy nyitott folyosó szerû rész, golyóálló ablakokkal. Vágj oda egy gránátot, hogy kiszabadulj a szobából.

Újabb check-in-es terem, sok biztonsági õrrel. Menj a túloldalon lévõ kijáraton át a nagy terembe, ott aztán jobbra, a változatosság kedvéért egy másik check-in-es részbe. Menj tovább, és rúgd le a támadó kommandósokat. Verekedj, mert késõbb kelleni fog a lõszer! Ahol bejöttek a SWAT-osok a két ablakon, ott találsz egy rekesz gránátot, szedd föl õket. Menj tovább abba a terembe, ahova a csomagok szoktak érkezni.

 

North Point 2 (GHOST)

 

Itt az elsõ fõellenség, egy SWAT helikopter! Bújj el a fal mögé amikor lõ, majd ha abbahagyta ugorj elõ, és a fókuszt használva (akár elsõ-személy nézetben) lõj bele annyit, amennyit csak tudunk. Utána készülj egy kis verekedésre, mert 4 kommandós fog leereszkedni a tetõablakon keresztül. Miután legyûrted õket, szedd össze a lõszert, és bújj vissza a fal mögé a minigun elõl, majd ki, lõdd a helikoptert, vissza, várd a kommandósokat stb.. Egészen addig, amíg van szusz a helikopterben. A kommandósokat sokkal könnyebb elintézni, ha középre dobsz egy gránátot amikor hallod a kiáltásukat. Így majdnem akkor robban mikor földet érnek. Utána már csak szét kell pofozni õket.

 

Ha kész, távozz a frissen nyílt ajtón, be a check-in-es terembe. Öld meg a SWAT-osokat, menj be a boltba, ahol megint verekedni kell. (a pénztárgépen van egy élet) a másik oldalon menj fel a lépcsõn.

 

Monorail (GHOST)

 

Fuss föl a lépcsõn, át az egyik gyalogjáróról a másikra, majd vissza, mivel jön egy üzenet, hogy tegyük azt. Lövöldözés jön, egy csomó SWAT-ossal gyûlik meg a bajunk. Vedd el a fegyvereiket, és indulj el. Készülj az újabb támadásra. Folytasd az utat tovább a teremben balra, majd jobbra, közben lõdd a soha el nem fogyó SWAT-osokat. (egy gránáttal itt könnyebben boldogulsz). Menj le a lépcsõn, majd egyenesen, egészen a végéig.

 

Revolving Restaurant (GHOST)

 

Egy igazi forgó étterembe értünk! Na de ne nézelõdjünk, hanem menj körbe, és öld meg az összes SWAT-ost a körzetben. Utána menj vissza oda, ahol az asztalok vannak, és ugorj fel a zongorára, és várd meg amíg eléri a létrát.

 

Terminal (GHOST)

 

Fuss be a nagy szobába, és ölj meg mindenkit mindkét emeleten. Mikor mindenkivel végeztél, a zsalu a lenti szinten kinyílik, ami újabb SWAT egységeket eredményez. Menj be, nyisd ki a jobboldali zsalut, tisztítsd meg útközben, de maradj jobboldalt, egészen a végéig, ahol balra kell menni a lift felé. Jobbra, majd elõre, közben szorgalmasan lõdözd a SWAT-osokat. A tetején menj körbe jobb felé. Vágd keresztül magadat a kommandósokon, egészen a végén lévõ nyitott ajtóig.

 

Control Tower (GHOST)

 

Az átvezetõ animáció után csendben öld meg a mesterlövészt, és vedd el a szerszámját. Tisztítsd meg a terepet, és ne feledd a tetõn ácsorgó kommandóst sem. Fordulj meg, menj le a lépcsõn, és mikor leértél, öld meg a SWAT-os tagot. Menj be a nyitott ajtón, majd halkan öld meg a balkonon álló embert. Utána mássz vissza a torony tetejére megint.

 

Control Tower 2 (GHOST)

 

 

[Átvezetõ animáció] Fogd a mesterlövészt, és fókuszt használva próbáld meg kilõni a repülõ elsõ kerekét. Ha sikerült, egy átvezetõ animáció után jön a 2-es számú fõellenség!

Válts a legjobb automata fegyverre, és használd a 4 sarkot fedezéknek. Amint megjelenik a helikopter, fókuszt használva, cigánykerekezve lõdd, amíg csak tudod, majd bújj el újra. Ezt addig játszd, amíg le nem gyõzöd. Ha ez megtörtént, akkor futás, ugyanis a helikopter a toronyba fog becsapódni!

 

 

The Aqueduct

 

Retrieving Axel (GHOST)

 

Végre Ghost is a volánhoz kerül! A következõ pálya három részre osztható, melyek hol idegesítõk, hol szórakoztatóak.

Menj egyenesen a csatornában. Ha rossz szögben mész egy bukkanóra, vegyél vissza a gázból, és korrigáld a hibát.

A lényeg az, hogy a repülõt ne engedjük túl messze, mert akkor vége a küldetésnek. Ha olyan jó vagy, hogy esetleg lehagytad a repcsit, ne is törõdj vele, csak hajts tovább.

Miután Axel kiugrott, pihenhetsz egy kicsit. Folytasd az utat tovább, lehetõleg kerüld a vizet. Egy-egy SWAT-os járgány üldözni fog, de te csak menj tovább. Kövesd a nyilat, ami mutatja az irányt.

Jön az utolsó rész, amikor egy autót kell követni. Maradj mögöttük olyan közül, amennyire csak lehetséges, de ne elõzd meg; inkább lépj a fékre, de maradj mögöttük.

 

-= 5. The Sewers =-

 

Abyss

 

Menj tovább a csõ mentén. Ugorj át a falon, utána menj tovább egyenesen. A végén mássz föl a létrán, majd tovább jobbra, föl az emelkedõn. A végén fordulj, és menj fölfelé tovább az emelkedõn. Mássz föl a generátorra, majd a fölötte lévõ létrára. Menj végig a szegélyen, majd föl a hozzá csatlakozó létrán. A tetején és a túloldalon lévõ gyalogjárón is szedd le a kommandósokat. Folytasd az utat a gyalogjáró végén lévõ létráig. Készítsd elõ a mesterlövészpuskát, és amint fölértél, fókuszálj, fordulj meg, mivel Ballard tûz alatt lesz, és minden másodperc számít. Két mesterlövész lesz a legmagasabb szinten a baloldali gyalogjárón közel ahhoz a részhez, ahol a tetõhöz csatlakozik. Van még egy azon a részen ahol Ballard van, szintén balra.

Most menj abba az irányba, ahol a két ex-mesterlövész volt. Középtáj lesz egy létra, mássz le rajta. Menj ki, majd balra, utána pedig szólítsd le Ballardot.

 

Abyss 2

 

[átvezetõ animáció] Vedd elõ a mesterlövészpuskát, most szükséged lesz rá. Elõször lõdd le a SWAT-ost aki a telefon mellett áll, majd a másik kettõt, akik a középsõ ojjektum felé, a jobb és bal gyalogjárón vannak. Van még egy a középsõ részen, a legfelsõ szinten. Fordulj vissza és használd a telefont. [átvezetõ animáció] A gránátokkal robbantsd ki a ventillátort a gyalogjáró végén, és menj be.

 

Pumped

 

Menj balra, le a csõ mentén, majd a végén jobbra. Ugorj le, és a jobb kézre esõ szobát tisztítsd meg a kommandósoktól. Menj rajta keresztül, jobbra megint, aztán tisztítsd meg a következõ szobát is. A szobán túl menj balra a folyosón. Kövesd a folyosót, közben öld meg a kommandósokat. Maradj a b fal bal oldalán, menj egészen a létráig. Mássz fel. Menj a túlsó falhoz. Törj utat magadnak jobbra, úgy hogy a legfelsõ szinten maradjál. Menj tovább, hogy lejuss a másik oldalra, ahol egybõl néhány kommandós lesz mögötted.

Kövesd az iránytût a baloldali létráig, mássz föl, és menj közel a gõzhöz, hogy megkapd az új feladatot. Most fordulj balra, és indulj el arra amerrõl jöttél, a SWAT-osok felé ugorj át a résen, majd egyenesen. Kissé balra a résen ugorj le, utána pedig menj be a generátor alatti nyitott ajtón, majd le a lyukon.

Tarts tovább egyenesen a fal mentén a víz mellett. Menj be az utolsó nyíláson jobbra, utána pedig mássz föl a jobboldali polcra, majd föl a szegélyre. Öld meg a közelben lévõ kommandóst. Ugorj le a csõ közelében balra. Menj egyenesen, keresztül a nyíláson. Útközben intézd el a SWAT-ost, fordulj jobbra egészen addig, amíg nem találsz egy szegélyt a falak között. Mássz rá föl, majd mássz fel a bal oldalra. Fordulj balra, menj a plafonon futó piros csõhöz, ugorj fel rá, és menj egészen a szoba végéig. Ugorj le annál a szerkezetnél, amihez a csõ csatlakozik, és nyomd meg a piros gombot, ami leállítja a gõzt. Indulj el visszafelé, de még a szoba vége elõtt fordulj jobbra. Menj tovább, mássz föl a létrán, kövesd a jobboldali falat, egészen a padlón lévõ lyukig.

 

Ice and Corrupt

 

Ice és Corrupt tûz alatt lesznek, szóval kapd el gyorsan a közeli SWAT-ost. Most menj tovább a földszinten egészen a következõ kommandós fickóig. Ice javaslatára mássz föl. Menj a kezdõpont felé, az elsõ SWAT-os ember közelében jobbra van egy párkány, mássz rá föl. (ha valami problémád lenne, tedd el a fegyvert) Most fordulj jobbra és mássz föl a nagy generátor melletti párkányra, majd magára a generátorra. Jobbra, majd egyenesen, ahol egy [átvezetõ animáció] következik.

Amint felkelsz, rúgd le a kommandósokat, aztán a megsérült szerkentyûtõl balra lévõ ajtón menj tovább. Menj keresztül rajta, zúzd le a SWAT-osokat. Kövesd a folyosót a létráig, mássz rajta fel.

Menj balra, aztán megint balra, egészem a jobboldalt lévõ párkányig. Mássz föl rá, onnan pedig a következõ szintre. Jobbra lõtted van egy nagy forgó szerkezet. Nézz le az alapra, ami nem mozog. Van 3 része, ugyanolyan szinûek mint maga a szerkezet. Válts elsõszeméy nézetbe, és lõj bele az elsõbe a lábad elõtt. Utána menj körbe és tedd ugyanezt a többivel. Most foglalkozz egy kicsit a kommandósokkal is, miközben a szerkezet megsemmisíti önmagát. Ha megvagy, fordulj a felfordulás felé, amit az imént csináltál; fordulj balra, és ugorj föl a csõbe, amit kinyitottál a robbanással.

 

Waterway

 

[átvezetõ animáció] ugorj le a csõbe, fordulj balra, és csendben öld meg a kommandóst, aztán fuss tovább a csõ mentén és intézd el a többi SWAT-os egységet is. Most menj jobbra, aztán föl a létrán. Menj balra, át a hídon, nyírd ki közben a SWAT-os tagot. Fuss és ?fókuszugorj? át a másik oldalra a falhoz. Most vagy óvatosan menj lefelé, vagy ?fókuszugrást? használva ugorj vissza az alapra. Tovább, rúgd le a SWAT-ost, majd csússz le a gyalogjáró bal oldalán lévõ létrán. 180 fokos forduló, szedd föl a létrától távolabb esõ falnál lévõ lámpát. (akik használtak cheatet, azoknak itt lehetnek nehézségeik)

Most indulj el lassan a létrához. Amint leesik egy piros izé, ugorj félre, mert nagyot fog robbanni. Utána szépen sorjában öld meg a leérkezõ emberkéket, majd elsõszemély nézetbõl a többit is, akik font maradtak. Aztán mássz vissza a létrán, és menj tovább balra. Kövesd a SWAT-os fickót jobbra, és amint meglátod a haverjait, dobj oda egy gránátot, hogy ne legyen velük túl sok gond. Wurm inteni fog, várj amíg elindul, majd lõdd le az utána eredõ két SWAT-os tagot. Most fordulj vissza és menj a felsõ szintre a baloldali létrát használva.

Ha használtad a DROP cheatet, akkor csekkold a csõ mögött a rács alatti részt, és szedd fel a csomagodat.

Maradj a baloldalon és indulj el az alagút túlvége felé. Az alagútba a sarok mogul is és szembõl támadhatnak. Minden egyes elintézett csapat után érdemes egy picit hátravonulni, és újratölteni. Mikor eljutottál a végére, egy gránáttal próbáld meg elintézni a nagy SWAT-os csapatot.

Az alagút most kettéválik, menj jobbra, ?fókuszugorj? át a résen, és ugorj le a csõ másik oldalára.

 

Waterway 2

 

Menj az alagút bal felsõ részén tovább, majd balra be az utolsó nyíláson, aztán jobbra le lépcsõn. Utána kétszer jobbra, és végig a szûk alagúton. Lent a nagyobb részen nyírd ki az összes SWAT-ost, aztán menj a túloldalra a lyuk jobb oldalán haladva, aholis csússz le a létrán. Lent még több kommandós fog várni. Menj ki balra az egyetlen kijáraton. Öld meg a palánkon álló embert, majd mássz fel hozzá. Kilépve a törött csõbõl maradj a fal jobb oldalán, miután nincs már több SWAT-os a környéken. A szobában miután túlmentél a fehér csövön, ugorj fel, és kapaszkodj meg a piros csõbe, és menj át a víz fölött. Miután elérted a szélét, ugorj le az alattad lévõ törött csõre. Kövesd egészen egy baloldali csõig. Ezen menj le, az alján pedig öld meg a kommandóst. Indulj el az ellenkezõ irányba, mássz föl a létrán. Menj tovább, míg egy zárt szobához nem érsz. Miután kinyírtad a környezõ kommandósokat, menj le a közepén található lyukba.

 

Breathing Room

 

Menj az alagút végéig, aholis menj ki a jobboldali nyíláson. Menj egyenesen, egészen a robbanásig. Most jobbra, egyenesen, öld meg a kommandóst, aztán megint jobbra az újonnan nyílt szoba felé, ahol ugorj le a középen lévõ lyukon. Menj végig az alagútban, ami egy totális káoszhoz vezet.

Menj balra föl az alagútba, jobbra van a rács mögött egy medkit. A közelben balra van egy lépcsõ, menj rajta föl, aztán jobbra az újabb lépcsõkön. A következõ részen törj magadnak utat, és a túloldalon menj a jobbra a kis alagútba. Most egy, az elõzõhöz hasonló részhez érkzetél. Menj föl a sérült részhez, de közben vigyázz, mert közben van két bujkáló SWAT-os tag a falak mögött. Vagy menj óvatosan a baloldali párkányon, vagy fókuszugrást használva középen a hátsó falhoz. Hátul balra menj be a nyíláson, majd a szobában jobboldalt törj magadnak utat. A végén menj az alagútba, aztán amikor kinyílik, balra menj le, közben pedig szorgalmasan tárgyalj a SWAT-os tagokkal. Az alján menj le a lyukon, majd a következõ részen megint.

 

Malachi And Bane

 

Menj egyenesen, föl a létrán, balra, tovább a csõ mentén, aztán a párkányon tovább jobbra. Miután elintézted a kommandósokat, a piros csövön kapaszkodva juss el a piros ládákig. Nyírd ki a közelben lévõ tagot, és indulj el balra a létra felé. Ne mássz le. Fordulj jobbra, és ?fókuszugorj? át a csõ melletti platformra balra. Valahol a hordók mellett kell megérkezned. Most ugorj át a csõre magára, a törött korláton keresztül. Ugorj le csõrõl, jobbra, nyírd ki a SWAT-ost, megint jobbra, aztán kétszer balra. Utána menj végig a csövön.

 

Malachi And Bane 2

 

[átvezetõ animáció] Fordulj balra, és mássz fel a létrán. Vedd kézbe a mesterlövészpuskád. Öld meg a SWAT-ost font, majd a másikat az ellenkezõ oldalon. Hogy túljuss ezen a részen, használd okosan a fókuszt. SWAT-osok fognak jönni távolról balról és jobbról, valamint fentrõl. Talán az M95-ös puska a legpraktikusabb ide. Igyekezz fejre célozni, aztán rögtön menni a következõ célpontra. Két-három ?kört? kell megcsinálni, hogy vége legyen. [átvezetõ animáció]

 

-= 6. The Chateau =-

 

Great hall

[átvezetõ Animáció]

 

Shadows (Niobe)

 

Menj végig a termeken balra, balra, majd jobbra. [átvezetõ animáció]

 

The Attic

[átvezetõ animáció] menj elõre egyenesen, majd gyõzd le a három vámpírt. Aztán Vlad-ot addig üsd, amíg nem jön egy [átvezetõ animáció]. Most menj egyenesen, aztán balra be a nyíláson, szedd le a vámpírokat útközben, és menj tovább egyenesen egészen a hátsó falig, ahol balra, egyenesen, majd jobbra be az elsõn, ahol egy titkos ajtó lesz nyitva.

 

Persephone Bedroom (Niobe)

Fordulj jobbra, sétálj a piros komódhoz, ahol Persephone száma lesz kiírva. Menj a túlvégen lévõ szobába. Vedd föl a fegyvereket, aztán menj vissza a hálószobába. Elõször öld meg a két mezei vámpírt, aztán Vladot. A második fehér ajtó nyitva lesz, menj be. Nyisd ki a következõ ajtót szemben. Kövesd a folyosót balra. Ha aktiváltad a DROP hacket, akkor az utolsó ajtó mögött balra lesz a csomagod. Menj vissza a hallba. És menj be a dupla ajtón a terem végén. Szállj be a liftbe.

 

West wing (Ghost)

Menj keresztül a szobán, aztán a dupla ajtókon is. A konyhában nyírd ki a vámpírokat. Balra menj ki, aztán megint balra. Újabb vámpírok jönnek, húzd õket karóba. Most menj be az újonnan kinyílt ajtón. Öld meg az újabb vámpírokat, aztán menj lifthez, ami a biliárdasztaloktól jobbra van.

 

Atrium (Ghost)

Menj jobbra keresztül az ajtón, menj az átriumba a folyosón, ahol öld meg a vámpírokat. Menj tovább, és öld meg a következõ vérszívót is a következõ szobában. Menj be a könyvespolc mögötti átjáróba.

 

Secret Passage (Ghost)

Menj egyenesen, aztán ess le a padlón. Megint egyenesen, aztán mássz fel a jobboldali falra a végén. A tetõn intézd el a falon keresztül érkezõ vámpírokat. Menj keresztül a nyíláson, mássz fel a fal tetejére szemben. Mássz följebb, utána pedig ugorj le a padlásra. Itt addig harcolj a vámpírokkal, amíg az ablak ki nem törik. Maradj távol a szoba szélétõl, és ugorj ki a nyíláson.

 

Secret Passage 2 (Ghost)

Ha aktiváltad a DROP hacket, akkor egy csomó fegyver fog a lábaid elõtt heverni jobbra. Balra ugorj egy nagyot. [átvezetõ animáció] aztán ugorj át a következõ erkélyre, ahol lesz egy orvosi csomag, és két vámpír. Miután lerendezted õket, ugorj át jobbra az erkélyre, utána pedig a következõre, ahonnan mássz be az ablakon. Öld meg a vámpírokat, és menj ki hátul jobbra. Menj a folyosón, le a lépcsõn, egy múzeumszerû részbe. Itt is tárgyalj a vámpírokkal, ahogy eddig tetted. Menj tovább, nagyon nem kell magyarázni hogy merre. Öld meg itt is az összes vámpírt, aztán menj ki a szobából a nagy ajtón jobbra hátul. Újabb terem, újabb vámpírokkal. Menj ki azon a dupla ajtón, ahol a vendéglátóid bejöttek. [átvezetõ animáció]

 

Merovingian?s Office

Elõre, aztán a jobbra a nyitott fehér ajtón, nyírd ki a vámpírt, menj be azon az ajtón, ahol õ is jött, fordulj jobbra, végig a folyosón, és nyisd ki a dupla ajtót jobboldalt. Fuss be [átvezetõ animáció] és küzdj meg a vámpírokkal. Aztán fordulj vissza, menj ki a folyosóra, és menj be a fehér nyitott ajtón, ami most nyílt ki. Egy új vámpír fogja neked megint megmutatni az irányt. Jobbra fel a lépcsõn, balra, nyisd ki az ajtót a saroknál. Fuss be a moziba, menj a vetítõ felé. Fordulj meg, és gyûrd le a vámpírokat. Menj visszafelé, és balra hagyd el a termet. Fuss egészen a végefelé lévõ ajtóig.

 

Garage Hallway

Az elsõ helyen jobbra, és csendben öld meg a másik irányba nézelõdõ vámpírt, aztán a haverját is. Menj a hely túlsó végébe, és fordulj jobbra, menj be az ajtón.

 

Return To The Greathall

Fuss keresztül a szemben lévõ ajtón.

 

The Dungeon

[átvezetõ animáció] Menj le a csigalépcsõn, aztán fordulj jobbra és egyenesen. Le a lépcsõn a terembe. Öld meg a két vámpírt. A bal és jobb sarkokban van egy-egy medkit. A szoba végébõl újabb lépcsõk vezetnek lefelé. Az arénaszerû részben Cujo fog megtámadni. Amikor félig van az életereje, rád küld néhány vámpírt, akik lõni is fognak rád. Miután elkaptad õket, Cujot is intézd el. Ahol bejöttél, azzal szemben lesz a kijárat.

 

Cain And Abel

Menj a börtönben elõre, [átvezetõ animáció] nyisd ki az ajtót, és szedd föl a társad, és indulj el vele visszafelé. Mivel Cain és Abel vérfarkas programok, nem tudod õket megölni. A megoldás: rugdosd õket a rácsokhoz, és tartsd ott õket addig, amíg a rabok el nem kapják a nyakukat. Ha megvagy, ragadd meg a haverod, és menj vissza oda, ahol kezdted a pályát.

 

 

-= 7. Under The City =-

 

Twins In Pursuit (NIOBE)

Vezess olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak tudsz, egyik szemedet tartsd mindig a nyilacskán, ami mutatja az irányt. Egy éles bal kanyar után lesz a kijárat.

 

Twins In Pursuit (GHOST)

Egy dolgod van csak: nézz elõre és lõj mindenre, ami csak elõtted van, hogy semmi se akadályozzon benneteket.

 

 

The Zen Gardens

 

Trinity And Ghost (GHOST)

No comment J ) A lényeg, hogy ne kapj ki.

 

 

-= 8. The Freeway =-

 

Chase Morpheus (NIOBE)

Csak vezess, Ghost majd megtisztítja az utat. [átvezetõ animáció]

 

The Truck (NIOBE)

[átvezetõ animáció] szokásos vezetés? de végén a legjobb [átvezetõ animáció] jön!

 

Chase Morpheus (GHOST)

Lõdd a rendõröket az [átvezetõ animáció]-ig. Utána hátra arc, és lõdd az ügynököket is egy kicsit. Végül jön még egy [átvezetõ animáció] és az ügynökök faképnél hagynak. Most fordulj megint elõre, és lõdd a rendõröket megint. [átvezetõ animáció] Folytasd azt, amit eddig?

 

The Truck (GHOST)

[átvezetõ animáció] Nézz elõre, továbbra is lõdd a rendõröket. A kamion közelében ne nagyon lõj civil kocsikat, mert a törmelék lelassítja az autót. Menj, amíg el nem éred a kamiont. [átvezetõ animáció]

 

 

-= 9. The Power Plant =-

 

Reactor Foundation (NIOBE)

Menj a végig az alagútban, aminek a végén szedd le az ott álló õrt. Tisztítsd meg a következõ területet az õröktõl, aztán menj a szoba jobb végébe. Menj ki, aztán tovább, lefelé, ahol megint õrök fognak rád várni. A túlvégen mássz föl a létrákon. Fordulj jobbra, és mássz föl a rácson. Elõre, majd verd szét az õröket, majd a végén mássz tovább fölfelé a rácson. Fönt várd meg Ghostot, hogy lelõje a villanyt. Most menj a nyíláshoz, közben maradj közel a baloldali falhoz. Menj a szélén, aztán mássz föl magasabbra az állványokon. A tetején fordulj jobbra, és fókuszt használva ugorj át a résen, aztán le a szélérõl. [átvezetõ animáció] egy csomó rád nézve veszélyes alak fog jönni, használd az oszlopokat fedezék gyanánt, és spórolj a lõszerrel. Kövesd az irányt mutató nyilat addig, amíg egy létrához nem érsz. Tisztítsd meg a környékét, így nem kell majd a hátbalövés veszélyétõl tartanod, miközben mászol föl. Fordulj balra, menj át a hidakon, aztán végig tovább, végül balra le egy ajtóhoz. Menj rajta be, és kövesd az átjárót.

 

Reactor Foundation 2 (NIOBE)

A következõ részen lesz egy pár SWAT-os, de próbálj meg spórolni itt is a lõszerrel. Használd a fókuszt, és fegyverezed le az ellent. Miután megtisztítottad a terepet, menj a végébe, és mássz föl a létrán. Itt egy mesterlövész szúr ki magának, és nincs itt Ghost, hogy elintézze. Szóval fuss fókuszálva fedezékrõl fedezékre, így megúszhatod. Ha sikeresen átjutottál, akkor menj tovább és még egy mesterlövész által figyelt részre jutsz. Fuss fókuszálva, keress menedéket, és közben intézz el annyi SWAT-ost, amennyit csak tudsz. Menj föl, majd balra, (szemben az oszlop mögött lesz egy medkit) menj be jobbra, kövesd az átjárót a kijáratig. A következõ részen elég sok kommandós lesz, szóval használd a betondarabokat fedezéknek, és menj át a túlvégre, ahol egy létrán kell fölmásznod. Öld meg a fönti SWAT-osokat is, aztán keresd meg a fahidat, és menj tovább.

 

Reactor Construction (Ghost)

 

Fuss végig a folyosón, aminek a végén a jó öreg haveroddal, a biztonsági õrrel fogsz találkozni. A következõ szobában négyen lesznek. Dumálj el velük, majd távozz a hátsó ajtón. Mássz föl a létrán, majd menj át a beton hídon. Ugorj le az építkezéshez következõ részére, és nyírd ki a magányos õrt. Menj tovább, aztán ugorj le a földre.

Sparks informálni fog, hogy Niobe-nak kellene segítség; le kell kapcsolni a lámpák fõkapcsolóját.

Tehát, a földön a következõ részen shotgunos õrökbe fogsz botlani, csináld ki mindet, aztán mássz föl a beton épületszerelvényre a másik oldalon. Nyomd meg a zöld gombot, amivel lelövöd az áramot Niobe-nak. [átvezetõ animáció] Most fordulj meg, és menj vissza a létrához. Font fordulj jobbra, menj végig a folyosón. [átvezetõ animáció] a feladatot az, hogy kicsináld a négy mesterlövészt, akik Niobe-t zaklatják. Tehát ragadd meg a mesterlövész puskát. Az elsõ rögtön ott van szemben, a második kissé jobbra a gyalogjárón, a harmadik magasan balra a sárga párkányon, a negyedik pedig a harmadik fölött van. Ezzel nincs vége, most a földön kell fedezni a csajt. Az egyik egyenesen lent fog futni balról jobbra, a másik jobbra sarok mögött van. Szedd le õket, de figyelj, mert jön a helyükre más, tehát addig kell lõni, amíg Sparks nem szól. Miután ez megtörtént, indulj el balra, és kapd el az utadat álló kommandósokat. Jobbra mássz föl a rácson, és fedezd Niobe-t újból. Most könnyebb lesz, mert csak két SWAT-os van, akik lõnek Niobe-ra. Utána mássz tovább fölfelé az építkezésen, amíg teljesen föl nem érsz. Vegyél elõ valami jó kis fegyvert, és a két betonfal mögött intézd el a sumák rendõröket, majd menj tovább a következõ pályáig.

 

Reactor Construction 2

 

Fuss végig az alagutakon, amíg egy nagy terem bejáratához érsz. Itt állj meg, és nézelõdj egy kicsit. Nem nehéz kiszúrni a leskelõdõ SWAT-osok fejét. Tehát vedd elõ a mesterlövészt, és szedd le az elsõt. Erre tüzet nyitnak rád, de te szedd le a többit is. Utána tedd el a fegyvert, és bátran szaladj fókuszálva a túloldalon lévõ bejáratig, így elkerülheted a többi kommandóst.

Fuss végig a következõ alagúton is, és vedd elõ a mesterlövész puskát, utána mássz fel a farakásra. Ha most leszeded a lenti SWAT-osokat, sokkal könnyebb dolgod lesz. Most "fókuszugrás" a kiálló beton részre, majd még egy, át a rés fölött, utána pedig ugorj le jobbra. Fordulj meg, menj jobbra, keresztül az alagúton, föl a lépcsõ, majd "fókuszugrás" jobbra a ládákra, majd még egy ugrás a beton építményre. Ugrándozz tovább, egyenesen, majd jobbra a végén. Maradj a jobb oldalon, és ugorj át jobbra oda, ahova a létra vezet. Haladj tovább az alagutakban, amíg véget nem érnek. Menj jobbra végig, és állj meg az utolsó oszlop mögött középen. Fókuszálj, és a mesterlövésszel szedd le a SWAT-osokat. Utána mássz föl oda, ahol az elõbb õk voltak, menj egyenesen, ugorj le a lenti szintre, kapd el a SWAT-ost, és halad tovább.

 

Nuclear Shipping

 

[átvezetõ animáció] Niobe ? hagyd el a vezérlõtermet a jobboldali kijáraton keresztül fordulj balra, és menj el egészen zsalukig.

 

Ghost ? balra indulj el, és keresd meg a mesterlövészt, aki a parkoló közepén álló teherautó tetején áll. Lõdd le a puskáddal. Menj közelebb, és lõj le mindenkit, akit csak kiszúrsz messzirõl. Aztán menj az ajtókhoz. Bent két lehetõséget lesz: sprint vagy harc. Az elõbbi egyszerûbb. A cél a túlvégen található ajtó. Szóval a legegyszerûbb, ha fókuszálva végigrohansz, berúgod az ajtót, és bemész.

 

Transformer Field

 

Ha aktiváltad a drop hacket, akkor a csomagod pont elõtted lesz.

A következõ nagy teremben lesz egy torony középen, menj rá föl, közben intézd el a SWAT-osokat. A tetején nyomd meg a zöld gombot. [átvezetõ animáció] (itt kapsz egy aranyos kis küytüt J ) Egy SWAT-os csapat fog bejönni a nagy ajtón, onnan kb., ahonnan te is jöttél. Kövesd az iránymutató nyilat, és haladj elõre. Közben találkozni fogsz néhány SWAT-os csapattal, de õk nem jelenthetnek gondolt. Fuss végig a folyosón (hagyd békén jobbra a szobát)

 

Transformer Field 2

 

Ez a pálya baromi egyszerû, egyértelmû, és unalmas, vagy éppen izgalmas, ez utóbbit mindenki döntse el maga. Csak kövesd a nyilat, de azért adok néhány jó tanácsot:

Bármelyik sarok mögött állhat egy-egy kommandós, tehát ajánlatos fókuszt használni. A fegyveredet tartsd készen, és legyen elég lõszer benne. Ha egy keresztezõdéshez érsz, és nem arra mész, amerre a nyilacska mutatja, akkor SWAT-osokba, és egy medkitre fogsz bukkanni.

 

Generator Turbine (Niobe)

 

Maradj fönt a gerendákon, és menj a vezérlõterem oldalához. Fókuszálva ugorj át, mássz föl a létrán, majd le a következõn. Hátra arc, és menj le a lépcsõkön. (vagy az elejétõl máshogyan: ugorj le, öld meg a mesterlövészt, vedd el a puskáját, lõj le vele mindenkit a vezérlõteremben, ugorj át balra a gyalogjáróra, és menj a vezérlõterembe.) [átvezetõ animáció] a mûszerekhez viszonyítva indulj el balra, menj le, és intézd el a kommandóst. Szedj össze mindent, ami kellhet errõl a szintrõl, aztán menj ki a baloldali ajtón. Fordulj balra, fuss egyenesen a másik oldalon lévõ ajtóhoz. Haladj tovább, át a folyosón, menj fölfelé, majd balra be az utolsó ajtón. Haladj tovább.

 

Generator Turbine 2 (Niobe)

 

Menj be a közeli ajtón. A következõ szakaszon három irodahelyiség lesz, ahol három SWAT csapat bujkál. Tehát készülj, és mindig használj fókuszt. Ha kész vagy (orvosi csomag található az elsõ és a harmadik irodában), menj tovább a bal ajtón, a folyosó végén. Át az ajtókon, egészen a létráig. Föl, majd tovább a következõ létráig, majd az utolsó pici létráig. Rakd le a bombát, utána kapd el az újonnan érkezett SWAT-os csoportot. Mássz le a pici létrán, menj át a túloldalra, onnan ésszerûen lefelé a gyalogjárókon. Menj be az ajtón, majd mielõtt bemennél a másodikon, a kettes generátor szobájába, készülj, mert két SWAT tiszt vár rád. Menj tovább a gyalogjárókon a hármas generátorhoz. Középen egy magányos kommandós áll; csináld ki, és mássz le hozzá. Erre három kommandós fog rád törni, szóval intézd el õket is, és menj tovább a négyes generátorhoz.

A következõ részen egy csomó út lesz; legegyszerûbb, ha egyenesen mész, majd be a végén az ajtón. Ha fókuszt használsz, még a SWAT-osokkal sem kell törõdnöd.

Az ötös számú generátor termében menj föl a legfelsõ szintre, intézd el a kommandóst, majd juss el a legalsó szintre. Ahogy eddig is, amikor lemászol a létrán, egy csoport SWAT-os fog várni.

 

Core Control (Niobe)

[átvezetõ animáció]

 

The Core (Niobe)

Ez a pálya egy jó mesterlövész puskával egyszerûbb lehet, mint a nélkül. Még indulás elõtt lõdd le szemben a kommandóst, majd indulj el jobbra. Nemsokára egy magányos õrrel fogsz találkozni. Kapd el, majd a puskával célozz megint a középsõ gyalogjáró felé. Tovább, nemsokára egy jobboldali ajtón két SWAT-os fog rád törni, tehát figyelj. Menj tovább, közben pedig lõdd le a középsõ gyalogjárón lévõ embereket is. Így ha már a belsõ gyalogjárón kell menned, sokkal könnyebb lesz a dolgod. Azért tartsd nyitva a szemed és juss el a középsõ rész legtetejére a gyalogjárókon.

 

Nuclear Waste Sector (Ghost)

Menj be a szobába, és intézd el a három rendõrt. Figyelj a tartályokra, mert ha belelõsz, akkor nagyon hasznosak tudnak lenni az ellenséggel szemben, ugyanakkor ártalmasak is, ha közel állsz hozzá. Tovább a széles ajtókhoz a szoba másik oldalára. Menj keresztül a kis területen, aztán a széles ajtókon megint. A következõ rész megint tele lesz SWAT-osokkal, és tartályokkal, tehát vigyázz hova mész, és hova lõsz. Az üveges részen jobbra van egy MEDKIT. A végén megint széles ajtók, majd egy kis szoba jön, ahol megint kommandósok lesznek. Még egy hatalmas terem, ahol a már ismerõ tartályok, és SWAT-osok lesznek. Ha megölted mindet, akkor menj tovább a jobb oldalon, mássz föl a fekete gyalogjáróra a jobb oldalon, és menj a széles ajtók felé. Menj át kis szobán a kijárathoz.

 

Nuclear Waste Sector 2 (Ghost)

Menj be szemben az ajtón. A következõ nagy terem hasonló lesz az elõzõkhöz, itt is használd a tartályokat, hogy semlegesítsd a fedezék mögött lapuló kommandósokat. A maradékot intézd el, aztán a széles ajtón tovább juthatsz egy kis szobába. Menj be az ajtón, ahol mássz föl a számítógépekre, ahonnan ugorj le a gyalogjáróra. Megint használd a tartályokat, tisztítsd meg a terepet, majd juss el a távolabbi ajtóhoz, ami egy kisebb terembe vezet, ahol megint akad egy kis dolgod. Az ajtó után mássz föl a létrán. Menj tovább a gyalogjárón, közben pedig intézd el a SWAT-osokat (megint használhatod a tartályokat, mint hasznos segédeszköz). A végén fókuszálva ugorj át a szemben lévõ gyalogjáróra (a széles ajtók felé), és menj rajta balra. Egy kis idõ múlva egy medkitre fogsz bukkanni. Menj be az ajtón, majd a kis szobából egy ajtón keresztül menj tovább, ahol egy jó kis tûzharc fog várni. Menj balra föl a létrán, fönt pedig lõdd ki a hátsó falnál lévõ tartályokat. Fuss tovább, egy kis lépcsõn föl, közben pedig figyelj a kommandósokra útközben. Jobbkéz felé lõj bele a tartályokba, hogy megtisztítsd a szobát. [átvezetõ animáció]

 

Core Control Room (Ghost)

[átvezetõ animáció] Megint mesterlövészkedni kell. Az elsõ kissé jobbra van a központi résztõl, a második az pont elõtted lefelé, a lépcsõtõl balra esõ gyalogjárón. Végül van még egy balra, az ajtó melletti gyalogjárón. Aztán fordulj meg, és menj a nyílás felé. Amint meglátsz egy SWAT-ost, dobj oda egy gránátot, és bújj el a fal mögé. Ez valószínûleg mindet elintézte, de ha nem, akkor legyen rájuk gondod. Niobe szüksége lesz rád, szóval fuss vissza. A csaj fönt lesz jobbra magasan a gyalogjárón. A támadói szintén jobbra lesznek majd. Az egyik ugyanazon a szinten lesz mint Niobe, a második ott, ahol lelõtted az elsõt, egy kicsi állványon lejjebb, a harmadik pedig az alatt.

Fordulj meg megint, és kapd el az újabb SWAT csapatot. Aztán megint segítség kell Niobe-nak. Most a bal oldalon lesz fönt, a támadók pedig a jobb gyalogjárón, az ajtóval szemben, de fókusz használatával könnyedén rájuk bukkanhatsz, csak figyeld a golyókat.

Még egyszer tisztítsd meg a vezérlõtermet, aztán [átvezetõ animáció].

 

Core Control Room 2 (Ghost)

 

Intézd el a kommandósokat, de közben maradj távol a könnygáztól. Lõj bele az egyik szerverbe. Most menj le a lépcsõn, és intézd el az újabb SWAT csapatot. Elõbukkan egy ügynök, szóval futás vissza a lépcsõn föl. Fókuszálj, és próbáld meg belelökni vagy rúgni az ügynököt a sérült szerverbe. [átvezetõ animáció]

 

Agent Escape (Niobe)

 

[átvezetõ animáció] Egy fontos információ rögtön az elején: Sparks nyomatott Niobe-ba egy kis adrenalint, szóval végtelen fókusszal rendelkezel. Használd ki.

Menj egyenesen, és menj be a nyíláson. A végén ess le, és verd szét az öt SWAT-os egységet. Fuss be a liftbe, majd a következõ szinten fuss a másik irányba fókuszálva a robbanások miatt, egészen az ablakig.

 

 

-= 10. Chinatown =-

 

Infó: ezeken a pályákon nem csak egy útvonal létezik.

 

Tea House

Gyõzd le Seraph-ot, használd a fókuszt, és ne veszítsél, mert akkor a következõ fejezet kimarad.

 

Most ugrasz egyet, és a Vertigo pályára kerülsz. (A leírást lásd lejjebb)

 

Smiths Trap

Fordulj meg, nyisd ki az ajtót, fordulj jobbra, majd megint jobbra, menj le a lépcsõn. Menj jobbra, lefelé a lépcsõn addig, amíg egy piros ajtóhoz nem érsz. Nyisd ki, hogy kijuss az utcára. Fuss jobbra a sikátor végébe, majd ott balra. Menj tovább egyenesen, a következõ sikátor végén balra, jobbra, majd megint balra, fuss végig tovább. Balra, és futás. A végén gyors jobb kanyar, majd egy bal. menj be szemben a fehér ajtón, majd jobbra, utána pedig fuss tovább egyenesen. Amikor elõtted megjelenik egy ügynök, nyiss be jobbra a piros ajtón. Nyiss be a következõn is, majd föl a lépcsõn. Juss fel egészen az épület tetejéig, és ugorj le a másik oldalra.

 

On Foot

 

Ugorj le az utcára, és fuss balra. Haladj elõre, közben persze kerüld ki az akadályokat. A végén fordulj jobbra be a sikátorba, jobbra megint, le lépcsõn, és tovább végig az alagútban. Amint fölértél a másik oldalon, fuss a rendõrautó hátuljához, és vedd föl a gránátokat, majd öld meg a rendõrt. Ezzel megváltozik a feladatod. Fuss jobbra, majd balra, és menj be a piros ajtón, majd nyiss be még egy piros ajtón. Futás jobbra, közben rúgd le a rendõröket. A folyosó végén menj be a piros ajtón. Fuss jobbra keresztül a bolton, majd megint jobbra nyiss be a fehér ajtón. Fuss balra végig az utcán, majd az elsõ helyen menj be jobbra. Hagyd ott az ügynököt, és fuss balra. Az utca bal oldalán mássz föl a tûzlétrán a legfelsõ szintre, ahol menj be az ajtón, majd a nyiss be a fehér ajtón megint. Fordulj jobbra, és megint nyiss be.

 

Hard Line Pursuit

Ha aktiváltad a DROP hacket, akkor a csomagod a lábaid elõtt fog heverni.

Akkor. Menj le a lépcsõkön, fordulj jobbra, és ugorj le a hordó alatti lyukba, aztán hagyd el a szobát a piros ajtón keresztül. Fuss jobbra az utcán, majd balra, öld meg a rendõrt. Fuss egészen a telefonfülkéig, ahol egy SWAT-os éppen egy bombát szerel rá. Tehát fuss tovább a kommandós kocsi felé, de vigyázz, mert fel fog robbanni, szóval inkább mássz fel balra a létrán. Fönt balra lesz egy gránátvetõ, ha nem lenne esetleg. Fuss tovább jobbra, használd a gránátvetõt, hogy odébb tessékeld az ügynököt az útból, és ugorj le az utcára. Fuss tovább az utcán, majd a végén menj balra. Fuss tovább a jobboldali fal mentén, egészen addig, amíg a dobozokhoz nem érsz. Itt ugorj föl rájuk, majd át a kerítésen. Juss át a sikátoron, jobbra, majd balra, végül mássz át a kerítésen.

 

The Virus Spreads

Menj be balra az ajtón a vágóhídra, majd jobbra föl lépcsõkön. Aztán menj jobbra, be a piros ajtón, hagyd ott az ügynököt. Fuss végig, majd a végén fókuszálva ugorj le, fuss tovább, ugorj át a falon, majd egyenesen. A végén menj balra, és a sikátor végén a hordóknál menj be balra a halfeldolgozó üzembe, majd jobbra ki onnan. Fuss egyenesen, a kis híd után jobbra, és a végén menj be balra a zöld ajtón.

 

The Church

Fuss föl a lépcsõn szemben, a következõ szinten fuss egyenesen, majd a végén jobbra újabb lépcsõkhöz. Menj föl pár szintet, majd ha nem tudsz tovább fölfelé menni akkor jobbra, végig egyenesen, majd balra a szûk folyosó felé. Balra megint, végül menj föl a lépcsõkön. Fönt fordulj jobbra, és fókuszálva indulj el a másik épület felé, ugord át a rest, és maradj a bal oldalon. Juss el az épület másik oldalára. A palánk segítségével ugorj át a másik épületre, menj körbe megint a másik oldalra, és fókuszálva ugorj egy nagyot a másik palánkra, ami a következõ épülethez csatlakozik. Fuss egyenesen a sérült épületen keresztül. A másik oldalon és ugorj megint a palánkokon. Kicsit balra, majd jobbra, míg még egy romos épületbe nem érsz. Ugorj át még két rést, és eljutsz egy piros ajtóhoz. Bent menj egy kicsit balra és jobbra. Egy folyosóra érsz, ahol van egy rés. Menj balra a folyosón, és fuss föl a lépcsõn. Fönt menj jobbra, a fa lépcsõk felé. [átvezetõ animáció]

 

 

-= 11. The Skyscraper =-

 

Vertigo

 

Egy általános szabály a következõ pályához: húzd fel a nyúlcipõket és fuss!

Elõször is fordulj balra, és indulj el. Másodpercek múlva egy ügynök jelenik meg, szóval jobbra kerüld ki, és menj tovább. A folyosón lesz egy nyílás szemben, menj arra. Mássz föl a fadeszkákon, és menj el jobbra. Menj keresztül a vázszerkezeten a következõ szobába. A következõ sarok után balra egy ügynökkel fogsz farkasszemet nézni, de szemezés helyett inkább fókuszálva ugorj át a melletted lévõ ablakon, és menj be az ajtón. A lépcsõ tetején szusszanhatsz egyet, és regenerálódhatsz. Ha mindez megtörtént, menj ki az állványzatra, és ott folytasd tovább az utat. Egy ügynök fog rád tüzet nyitni az egyik szobából, de te csak fuss tovább. Amikor a ?Caution? táblához érsz, ne jobbra menj, hanem fókuszálva ugorj elõre egy nagyot, ezzel idõt takaríthatsz meg, és mátrixosabb is lesz tõle a menekülésed J. A palánkra hirtelen egy ügynök fog érkezni, aminek hatására az leszakad. Gyorsan menj be jobbra az ablakon, és ki a másik oldalon. Most nincs más dolgod, mint végigmenni az állványzaton. Nagyon vigyázz, hogy ne került közelharcba az ügynökökkel, mert az számodra végzetes lehet, mivel semmi perc alatt lelökhetnek a mélybe. A végén lesz egy emelkedõ, majd a végén egy ugrás, amit már egy [átvezetõ animáció]-ban láthatsz.

Az irodában, ahova érkeztél egy ügynök rögtön elkezd lõni rád, ezért gyorsan menj be a két nagy ajtón szemben. Az ügynökök a falon keresztül is lõnek, szóval vigyázz. Nemsokára egy Smith betöri az ajtót, fókuszálva kerüld ki, és menj ki ott, ahol õ bejött. Rohanj a liftbe.

Irány a kínai negyed? (lásd fönt a leírást)

 

-= 12. Onboard the Logos =-

 

Tunnelst of the Real (Niobe)

Menj elõre, és lõj. Nem lehet eltéveszteni az irányt.

 

The Rabbit Hole (Niobe)

Ugyanaz, kövesd az iránymutató nyilat, menj és lõj.

 

Tunnles of the Real (Ghost)

Ghost egy picit több dolgunk van. Elõször is a hajó hátulja felé nézzünk, és lõjük le az õrszemeket. Ha a hajó bal oldaláról jön a támadás, válts nézetet, és úgy intézd el õket. Elsõsorban hátra kell figyelni, és lõni, amíg nem jön az [átvezetõ animáció]

 

The Rabbit Hole (Ghost)

Az eleje ugyanaz mint az elõzõé, lõj, az [átvezetõ animáció]-ig, majd utána figyelj a bombákra, és figyelj hátra. Végül jön még egy [átvezetõ animáció].

VÉGE!

 
Beállítás Kezdőlapnak!
 
Névnap Köszöntő!
 
Idő
 
Számláló
Indulás: 2005-10-30
 
Clark-NextGen
 
Oldalak
 
Letöltések
 
Nyeremény játék
 
Minden ami Zene és Videó
 
Tsubasa Kapitány
 
Ha valami nem megy!
Klikk ha problémád van 
 
South Park epizód


 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?