Clark-NextGen
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Információ
 
 
Ez az oldal még működik!!
 
Hamerosan új game k s progik kerülnek fel !!! 
 
By: BertalanT18
 
GYERTEK MINDEN NAP, MINNÉL TÖBBEN AZ OLDALRA HOGY TOVÁBRA IS SIKERES LEGYEN.

CLARK

A kéréseket továbbra is teljesítjük de csak emailba... úgy hogy ha kell valami akkor írjatok: clark16@citromail.hu
berihamper@hotmail.com


 




 

 
Smallville
 
Szinkronizáltak
 
Szavazás
Ki a kedvenced a Smallville -ből?
Válassz!!!

Clark Kent
Lana Lang
Lex Luthor
Chloe Sullivan
Lionel Luthor
Johnatan Kent
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Smallville szavazás 2
Melyik rész teccet eddig a legjobban?

Meteoreső
Metamorfózis
Forrófej
Röngen
Homokóra
Remegés
Ármány
Kézfogás
Pióca
Kinetikus
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bud Spencer & Terence Hill
 
Bud Spencer & Terence Hill
Melyik a kedvenc filmed?
Melyik a Legjobb filmjük?!

Kincs Ami Nincs
Nincs Kettő Négy Nélkűl
Bűnvadászok
Mindent Bele Fiúk
És Megint Dübejövünk
Bunyó Karácsonyig
Szuperhekusok
Nyomás Utána
Én A Vizilovakkal Vagyok
Az Ördög Jobb És Bal Keze
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : FarCry

FarCry

  2005.12.10. 14:03

Végigjátszás.

Training

Induljunk el egyenesen, majd balra és menjünk fel a lépcsõkön a jobb oldalon. Közben próbálgassuk a nézelõdést és a lépéseket a program kedvéért. Ezután menjünk át a másik terembe, ahol is menjünk tovább a lyukas ajtóig. Ott a guggolással menjünk át (ctrl). Ezután menjünk oda a vasszerelvényhez, ami keresztben elállja az utat a napfényes terem elõl és nyomjuk meg a V billentyût, ez a Prone, azaz a kúszás, így át lehet alatta jutni. Ezt követõen menjünk oda az oszló tetemhez és menjünk fel a létrán, majd nézzük a kis mozit, utána vigyáznunk kel majd. Az alsó részben kis segítséget kapunk, használjuk is majd ki. Guggoljunk le és úgy haladjunk tovább, hogy az õr ne fedezzen fel minket, ha mégis így lenne, akkor ne aggódjunk, csak rohanjunk egyenesen, majd át az ajtón. Ott egy kis telefonos múvi lesz, ha vége, akkor már nem üldöznek minket. Vegyük fel a fegyvert, a szekrényrõl a töltényeket, majd irány tovább és vegyük fel a páncélt is. Itt ment a játék. Ezután menjünk a kis barlangba és várjuk meg, ameddig a helikopter kicsit eltávolodik. Ezután be balra a dzsungelbe és lapulva kússzunk lejjebb. Lentebb lapuljunk tovább és menjünk el az utolsó házikóig, és a túloldalán menjünk be. Ne vegyük fel az életerõ pakkot, ha megsérültünk, várjunk még. Itt már felegyenesedhetünk, majd menjünk kicsit elõre az ajtóhoz, ott ismét guggolás, majd kb. fejmagasságba tartsuk a célkeresztet. A bejövõ katonát rögtön lõjük fõbe, majd menjünk elõre kicsit és a messzirõl felénk futó ipsét is pontos fejlövéssel intézzük el. Ezután vissza kissé, és az azon az ajtón bejövõ ürgét is tegyük hidegre egy jól irányzott golyóval a koponyába. Még egy rosszarc jön majd, azt is hasonló képen öljük meg. Vegyünk fel minden cuccost a kis házban, majd irány ki és kutassuk át a házakat. Mindent vegyünk fel, még a machetet (kis kard szerû kés) is. Ezután a kis iránytûn látni lehet a következõ célpontot, menjünk oda, ez egy kis ház a dombon, nem lesz senki, mehetünk nyugodtan. Fent vegyük fel a cuccot és olvassuk a helpet a képernyõ alján, majd mentés következik és irány tovább a következõ kis kék ponthoz az iránytûben.Induljunk el tehát a másik kis szigetre, ha lehet inkább ússzunk át, ne lássanak meg minket az õrtoronyból. Már most szólok, a játékstílusom inkább a hentelést preferálja, a lopakodásos módszereket viszont nem annyira, így bárki bármilyen módon megoldhatja a feladatot, ami jelen esetben egy jármû elrablása. A túloldalon menjünk át és a domb mögött húzódjunk meg. Elõször lõjük ki a földön lövészetet gyakorló emberkét, majd az õrtoronyban lévõt is, ezután pedig elõ a gépfegyvert és amint a dombra érnek a rosszarcok, hogy elimináljanak egybõl bele egy golyót a fejükbe. Ezután elõre a táborba, mert a riasztó meg fog szólalni. A helikopter folyamatosan egységeket fog szállítani, hogy ha nem kapcsoljuk ki a riasztót, ezért ez legyen az elsõ dolgunk. Nagyjából 5 emberkét kell alapból eliminálni. Ha megvannak és a riasztó sem szól, akkor több meglepetésre ne számítsunk. Menjünk be a tábor elejétõl nézve a jobb elsõ épületbe és vegyük el a mágneskártyát, majd a bal utolsó épületben a lõszerraktárból szerelkezzünk fel, ennek az ajtaját nyitja a mágneskártya. Az épületeket kutassuk át, mert páncélt és életerõ növelõt is találni, így akármennyire is sérültünk, maximumra pótolhatjuk. Ha minden megvan, akkor irány a jármû a fedett részen a tábor végében. Szálljunk be és irány a tábortól balra felfele. A vizes résznél rögtön bele is botlunk egy katonába, úgyhogy vigyázzunk nagyon. Mindenre lõjünk, ami mozog, vagy lõ ránk. Ezután érdemes átmenni egy kicsit az úton túlra, ott is van egy kis földút. Folytassuk utunkat egészen a homokos terepig, minden utunkba kerülõ katonát nyomban sorozzunk meg a gépágyúval. Ezen a részen két terepjáró és egy RPG-vel szerelt hajó támad nekünk, a lényeg az, hogy folyamatosan maradjunk mozgásban, így az RPG-vel nem találhatnak el. A terepjáró személyzetét jó lesz gyorsan kiiktatni, mert igen erõs az õ gépágyújuk is. A hajóval csak utánuk végezzünk. Ha esetleg épségben marad az egyik dzsip, azaz nem tettünk benne komolyabb kárt, akkor szálljunk át abba. Haladjunk tovább, a repülõgép roncsnál mentés lesz és két emberkét kell kinyirbálnunk. Ezután el a roncs mellett balra, majd tovább. A második roncs után jön a célobjektum, egy hatalmas hajó formájában. Figyeljük meg a távcsõvel (b gomb), hogy hol és miként vannak az õrök. A hajó mellett egy kis homokos lankát is megfigyelhetünk és mi ezzel fogunk trükközni. Forduljunk vissza és az elsõ roncsnál menjünk jobbra, majd nagyon óvatosan menjünk a két domb közé, majd a második domb oldalán lavírozzunk el, de nagyon óvatosan, ha a dzsip odavész, akkor kezdjük újra. Ha a homokos lankára érünk a domb után, akkor nyomjuk tövig a gázt és irány a hajóroncs. Ott fék ezerrel, majd ki belõle és lapuljunk a hajó falához. Ezután ússzunk körbe, majd a hajó elején ússzunk be a kis lyukon, itt várjuk be az égi áldást.


Carrier

Ezen a részen lehet kicsit trükközni, mivel elég sok a sötét, sejtelmes rész, a videó beállításoknál vegyük a brightness-t (fényesség) a maximumra, így a sötétben is jól látunk majd. Kezdésnek ússzunk le, majd át a járaton, a létrán fel és elõ a gépfegyvert. Lapuljunk az ajtó mellé, majd ha jön a rosszarc, akkor tûz és hent. A szobában a tartály mögött két rosszarc, az ajtón át balra (a létrán feljövet a túloldalon), majd át a kis szobába, egy embernek annyi. Ezután át a mögötte lévõ ajtón, majd ki a kisebb terembe. Két katona van ott, intézzük el õket, még kettõ jön majd, azokkal is bánjunk el, ha megvannak, akkor a felsõ részen a riasztóval szemben van egy ajtó, azon be, majd balra, a szobában töltsünk fel, majd vissza és irány tovább. Ezt követõen tovább a torpedó szobába, ott két õrt kell megölni, majd elõre, de vigyázzunk, a köteleken két õr akar meglepni minket, így ha tudjuk, hogy jönnek, akkor simán megölhetjük õket. A fegyverük lõszerét minden esetben szedjük össze. Ezután menjünk tovább, majd fel a létrán középen. Fent három õr jön ellenünk, ha mind megvan, akkor menjünk fel a létrától másodiknak esõ teremben a felsõ peremre, majd vissza a létra termébe és ott pótoljuk a pajzsunkat. Ezután vissza és menjünk tovább a folyosón, amerrõl a katonák jöttek, egy jómadár még lesz, mielõtt elérjük a kis lyukat a hajó testen, amin kilátni. Menjünk is ki rajta, majd a peremen menjünk is végig, rengeteg rossz arcot látni, ezért a következõ módon járjunk el. Pisztollyal lõjük ki az elsõ páros egyik tagját, akik a peremmel szemben beszélgetnek, majd elõ a gépfegyvert és tüzeljünk a másik jómadárra is. Újratöltés, majd menjünk a tartóoszlop mögé. Három emberke jön majd a jobb oldalról, a fejüket célozzuk. Fent is lesz egy céllövõ, pontos fejlövéssel kell leszedni, ezután csak a hajó orrban lesz egy kellemetlenkedõ, õt már egyszerû lesz eliminálni. Ezután még két emberke lesz a tetõn, õket kicsit elõrébbrõl lehet elintézni, illetve egy ellenfél még marad egy szinttel feljebb mögöttünk. Ezután menjünk a hajó jobb oldalára, de felettünk még mindig lesz egy jómadár, akit csak az egyel fentebbi szintrõl látunk majd. Másszunk fel a létrán és lõjük ki. Utána menjünk körbe és be az ajtón, hallgassuk ki a rádióbeszélgetést, majd lõjük le az emberkét és nézzük végig a filmet. Ezután a kis nyíl az iránytûben mutatja a célt, ami egy hajó lesz. Ezt kell megszereznünk és ezzel kell továbbmennünk. Töltsünk fel a rádiószobában, majd irány tovább a folyosón egy kis terembe, ahol két rosszarcot kell lelõni. Ezután fel a létrákon és jön a meglepi. Egy igen agresszív helikopter akar minket kilõni, még a katonák elõtt, két három tár lõszerrel azért ki lehet iktatni, guggoljunk le és úgy lõjük ki. Ezután vissza a lyukba és töltsünk fel, majd vissza és lapuljunk meg a ládák mögött. Ládáról ládára haladjunk és minden katonát lõjünk ki. A gépágyússal csak utána törõdjünk. Ha mindenki megvan, akkor irány a két híd. A tûzpárbajok során vigyázzunk legalább az egyikre, mert csak így juthatunk át a túloldalra. A láncokat könnyen el lehet lõni, szóval csak óvatosan. A túloldalon pedig ott a csónak.


Fort

Haladjunk egyenesen a csónakkal, majd szálljunk partra a kis homokos parton. Ezután lõjük ki a kis kikötõben lévõ fazonokat, majd intézzük el a felmentõ sereget is. A házban szedjük fel a cuccost, majd irány ki, be a harci csónakba és irány a túlfél, ahol a kikötõben nagyjából nyolc katona várja a halálát. A kikötõben 3-t, a többit a parton sorozzuk meg a játékszerünkkel a csónak elején, majd ki a partra, a muníciót szedjük fel és irány a kis kunyhó. Itt dobjuk el a pisztolyt (j gomb), majd vegyük fel a snippert. Ezután be a másik harci csónakba és irány a csónak irányától jobbra. A sziklák után a parton lepjük meg a gépágyúval a katonákat, vigyázzunk, hogy a dzsipet ne vigyék el. A muníciót szedjük össze, majd irány tovább a dzsippel. Ezt követõen menjünk kissé feljebb a dombon, majd az iránytûben megtaláljuk majd a helyet, amit az ismeretlen mutatni akar. A gépágyúval sorozzuk meg az elõtte álló õröket, majd irány fel az úton, természetesen gyalog. Elég sok katona lesz ott, igyekezzünk gyorsan és pontosan célozni. Ha mindegyik megmurdelt, akkor irány be az építménybe. A kis lámpát vegyük fel a dobozról és azzal világítsunk, ha zajt hallunk, akkor kapcsoljuk ki, mert az õröket a nyomunkra vezetheti. A folyosón haladva három õrbe botlunk, mindegyikkel fejlövéssel végezzünk, ha lehet. Tovább haladva egy ki beugróban életerõ van, ha kell, akkor vegyük fel, majd irány az elsõ ajtó. Kinyitva menjünk tovább, majd balra le, három õrrel ott végezzünk, a többivel utána. Szedjük fel a cuccokat, majd tovább fel és be a liftbe. Fel, majd ki a liftbõl és ki a szabadba. Kint eldönthetjük, hogy a lentieket most, vagy késõbb intézzük el. Ha most akarjuk, akkor lentebb kezdjük az irtást, de a célpont fentebb van. Ott intézzünk el mindenkit, de egy helikopterrel is találkozhatunk, melyrõl újabb rosszarcokat engednek le. Úgy tudunk a legnagyobb hatékonysággal eljárni, hogy szét szedjük az ellenfél csapatát. A felsõ részen a kis épület utáni masszív fedezék mögül kilõjük azokat, akik át jönnek fent, utána visszamegyünk, és lentrõl támadunk. Így nekem mindenkit sikerült pár karcolás mellett elintéznem. A gránátokkal vigyázzunk, rögtön elintézhetnek minket. Ha végeztünk, akkor irány az ajtó, amit annyira védtek. Mentés lesz, jól fog jönni. A machete kést dobjuk el, és cseréljük ki az RPG-vel. Ezután közlik velünk, hogy idõbe telik, mire az ajtó zárját feltörik, így ki kell tartanunk addig. Egy harci hajó fog lõni minket, viszonozzuk is az RPG-vel déli oldalon. Ha kilõttük a hajót, akkor irány a gépágyú, és a távolban sorozzuk meg a helikoptert addig, ameddig a közelünkben nem tûnik fel egy. Ha megjelent, akkor elõbb a gépágyú kezelõjét, majd a helikoptert lõjük ezerrel. Ha jól csináltuk, akkor nem lesz ideje a katonáknak a földre érniük, elõbb halnak meg a helikopterrel együtt. A másik helikopterre vigyázzunk, az is oda fog érni, ha megérkezik, akkor hagyjuk a másikat és lõjük a gépágyú kezelõjét. Ha megvan, akkor a maradékkal is végezzünk, majd át az ajtón. Bent menjünk a rádiószobába, nézzük végig a beszélgetést, majd nyírjuk ki a palit. Vegyük el a belépõ kártyáját, majd a szomszéd helyiségben szerelkezzünk fel. Ezután tovább a generátorokhoz és helyezzük el a bombát. Ezután uzsgyi ki a kinyíló ajtón a generátorral szemben.


Pier

Meglepõ módon túléltük és most tovább kell mennünk. Kint intézzük el a négy õrt, kettõ fent, kettõ lentebb vár minket. Tankoljunk fel, majd irány a sárkány és használjuk is szépen. Vegyük elõ a snippert és a felénk közeledõ helikopterbõl lõjük ki a gépágyú kezelõt. Ezután le fog szállni a helikopter és nem zavar minket. Ezután érjünk földet a sziklán, ahonnan lõnek ránk, a gépágyút foglaljuk el és lõjük le vele a helikopterrõl leereszkedõ rosszarcokat. Ezután Menjünk tovább a kis kék nyíllal megjelölt irányba, majd az õrtoronyban lõjük ki a rosszarcokat. Ezután tovább és menjünk le a domboldalon az erõd irányába. Négy katonával is találkozunk út közben, lõjük le õket. A tábornál lapuljunk le, majd vegyük elõ a snippert. Ide minimum 2 golyót tartalékoljunk. A két torony õrét szedjük le így, majd irány a bal elsõ épület, utána tovább egyenesen, majd öljünk meg mindenkit, aki az utunkba kerül. A fejekre célozzunk, mert a többi részt jól bepáncélozták. Ezután irány a jobb elsõ épület, ahol a mágneskártyát vegyük fel és menjünk a jobb harmadik épületbe, a muníciót vegyük fel, majd helyezzük el a bombát, amit a bal oldali egyik épületben lehet megtalálni. Ezután futás el onnan, a középsõ golyószórót még idõben likvidáljuk, még mielõtt elhelyezzük a bombát. Ha felrobbant, akkor irány a járgány a túl félen, a kék nyíl is arra mutat. Pattanjunk be, majd egy kis trükk következik. A garázsból egy üldözõ terepjáró indul ki, ha elhaladtunk elõtte. Ezért amint elindultunk, akkor a garázs mellé álljunk is be kb. 3 méterre és a bejárathoz igazítsuk a gépágyút. A kitörõ terepjáró utasait könnyû szerrel elintézhetjük így. Ezután irány tovább az úton, a dombon két katona lesz, lõjük le õket, majd a folyónál a teherautó platóján a sárga hordót lõjük ki, majd utána az annak bal oldalán lévõ dzsip utasait is likvidáljuk. Ezután menjünk át a teherautó túl felére és kössük el a teljes lõszerrel ellátott kisebb dzsipet. Lehet, hogy nem olyan jó a védelme, de jobban kilátni, illetve jobban manõverezhetõ. Menjünk tovább a kék nyíl irányában, mindig haladjunk kissé balra, át a sziklás peremen, majd a tábor elõtt nagy fék a fák árnyékában. Elõ a snippert és az õrtoronyban lévõ õrt lõjük ki. Utána vissza a dzsipbe, és tovább a táborba, ahol gyakjunk le mindenkit. Ezután irány a móló legvége, ahol az ismeretlen figura felvesz majd minket és elszállít a másik helyszínre.


Research

Kezdésnek snipperrel lõjünk ki, akit csak tudunk, majd elõ az automata fegyvert és lõjük le az utunkba kerülõ emberkéket, miközben odamegyünk korábbi snipperes pusztításunk helyszínére. Ott a helikopter gépágyúkezelõjét is tegyük hidegre, majd be a barlangba. A tábortûnél még a mólón fel lehet tölteni az életet és a pajzsot. A barlang elõtt menjünk fel a dombra a bejárattól balra és a fentebb lévõ kis kunyhóban vegyük fel a mágneskártyát. Ezután be a barlangba és nyissuk ki a zárat vele, majd tovább be. Ezután menjünk tovább. A vízfinomító mellett menjünk tovább, majd a nagyobb teremben nyírjunk ki mindenkit. Ezután menjünk fel a zárt kapuhoz, majd le és a kaputól jobbra lent menjünk tovább két szinttel feljebb. Keressük meg balra a generátort és kapcsoljuk be. Ezután mentés lesz és irány tovább lefele. Végre vannak fények, használjuk ki a jobb célzásért és lopakodásért. Lentebb érve visszaérünk az iménti nagy terembe, menjünk ismét az elõbb zárt liftajtóhoz, majd be a liftbe és irány fel. Ezután ki és menjünk oda az ajtóhoz.


Treehouse

Induljunk el elõre, át az ajtón és nézzük, ahogy a szörnyike vacsorát fog. Ezután menjünk vissza és irány a másik irányba. Ezután az elsõ bal oldali lejárón le, majd nyírjuk ki a szörnyecskét az ajtó túloldalán. Vissza a fõfolyosóra, majd tovább a járható úton, a roncs terepjáró után vegyük fel a pajzsot, majd a rádiós szoba után irány ki a szabadba. Menjünk el egyenesen a hídon, majd balra, majd jobbra tovább. A nagy sziklára jobbra ugorjunk rá, majd óvatosan ereszkedjünk le, a szörnyeket lõjük ki. Ezután nyomás fel a másik kutatóállomásra. Ott menjünk balra és be az ajtón, két szörnyet kell elintézni, majd utána menjünk be az ajtón és vegyük el a tudóstól a mágneskártyát. Utána nyissuk ki az ajtót vele, majd húzzuk meg a kart. Utána menjünk vissza a központi szobába és a jobb oldali ajtón menjünk ki, a fegyverest lõjük le, majd menjünk tovább és még két helyen használjuk ezt a kártyát. A másik ajtó mögött nyírjuk ki a szörnyet, majd a katonát is. Ezután be a lõszerraktárba és töltsük fel magunkat. Ezután ki onnan és menjünk fel a tetõre, onnan snipperrel vadásszuk le a látható embereket, majd irány szépen óvatosan le a bal oldalon egyik tetõrõl a másikra. Lent nyitva a kapu, menjünk át a túl félre. Ott lõjük ki a maradék rosszarcot, majd vigyük el a terepjárót. A kis kék nyíl irányába haladjunk, egészen a hídig, ahol is lõjünk ki mindenkit, fõleg a gépágyú kezelõjét, majd gyalog menjünk elõrébb és a romban rejtõzõ snipperessel is végezzünk. A snipperrel most mi operáljunk, lõjük ki a szemben lévõ hídon és az a mellett lévõ összesen három õrt. Ezután vissza a dzsipbe és irány tovább. Ezután a nagy romoknál álljunk le és menjünk oda, mindenkit intézzünk el persze. A toronyban RPG-s bandita, menjünk a torony aljába a létrához és a sniperrel a kezét célozva lõjük ki. Fent vegyük el tõle az RPG-t, a túloldalon a falon lõjük ki az õröket és menjünk le, vegyük fel a kis kék pontnál jelzett robbanóanyagot, majd irány tovább a túloldalra. Ezt követõen robbantsuk be az erõd falát a megjelölt helyen, de elõtte lõjünk ki minden katonát. Bent ne törõdjünk semmivel, csak rohanjunk a lefele hajló bejárathoz a jobb oldalon, a kártyával nyissuk ki és irány be.


Bunker

Bent irány elõre, majd át az ajtón, töltsünk fel, majd nyírjuk ki a négy katonát. Ezután menjük fel és a másik teremben is elimináljunk mindenkit. Ha elmegy valaki alattunk, akkor mögénk akar kerülni, ezért forduljunk vissza és lesbõl lõjük le a támadókat. Ha mind megvan, akkor irány le és át az ajtón tovább. Ezt követõen menjünk le és minden szörnyet és embert öljünk meg. A járható úton át jussunk el az alsó szintre, majd le a lépcsõn és ki a szabadba, a hídon két õrt, a híd melletti golyószórónál pedig egyet kell kilõni. Ezután irány balra tovább be a fagyasztóba, egy szórnyike a sarkon túl, majd kettõ a kö9vetkezõ szobában. Tovább jobbra, majd le, szörnyet ki, ki a golyószóróhoz, majd a négy katonát intézzük el vele. Ezután ha kell tölteni életet, vagy pajzsot, akkor menjünk kicsit vissza a rácsos ablakú szobába. Ezután tovább át az ajtón, majd a második ajtót nyissuk ki és várjuk meg, ameddig egymást gyilkolásszák az emberek és a szörnyek. Ha megmurdelt az egyik fél, akkor irány ki és tûz ezerrel, hátráljunk is, ha kell. Utána menjünk le és tovább, a következõ szobában jó pár õr, lõjük ki õket, majd tovább az ajtón. A nagy üvegfalú teremnél menjünk fel balra a lépcsõn, majd át a vezérlõ terembe és engedjük ki a szörnyeket. Ha az egyik fél elhalálozott, akkor a maradékkal mi végezzünk. Ezután tovább a ketté nyíló ajtón, majd a következõ helyen is a kivárással intéztessük el a katonákat, majd utána a szörnyek jönnek. Ezután irány a helikopter leszálló és nézzük a filmet, ahol megmentõdik a kisasszony.


Steam

Kezdésnek induljunk el a kis kék nyíl irányába, majd a tábortûznél intézzük el a szörnyet és két társát. Ezután irány a kis kék nyíl által megadott irány, majd keressük meg a kis zöld ponttal jelzett aknavetõ löveget, amit használjunk a rossz arcok ellen, majd irány tovább a táborba. Vigyázzunk az õrtoronnyal, RPG-vel van felszerelve. Ezután az út mellett cirka 8 fegyveres támad majd ránk, a fák és a sziklák rejtekébõl lõjük le õket. Ha végeztünk velük, akkor irány a tábor. Mielõtt belépnénk oda, elõször menjünk el jobbra a sziklafal mellett és a snipperrel lõjük ki a golyószóró kezelõjét a táborral szemben a dombon, majd jobbról a második épületbe menjünk be. Töltsünk fel, a kamrából vegyük fel a cuccot, amit a kis kék pont jelzett, majd nyírjuk ki a maradék rosszarcot. Ezután irány a móló, ahol három katonát kell hidegre tennünk. A mólón haladva tõle balra a dombon két fegyveres lesz, nyírjuk ki õket, amint lehet, erre a snipper lesz a legalkalmasabb ( a csónakkal ne menjünk tovább, mert a víz felöli részt erõsen õrzik és hang lokátorokkal figyelik). Ha meghaltak, akkor irány vissza és vigyük el a terepjárót, összesen három õr és egy csónakos fickó lesz csak az utunkban. A fatönknél szálljunk ki és intézzük el az õröket, majd RPG-vel, vagy snipperrel lõjük ki a szemben a kis kunyhó mellett álló RPG-s palit. Utánna vissza a dzsipbe és lõjük le a többi katonát is, a terepjárón érkezõket is. Ha megvannak, akkor ne menjünk a víz közelébe, balra szemben a dombon egy snipperes les ránk, a B, azaz a távcsõ megnyomásával meg is láthatjuk, hasonlóan intézzük el, mint az RPG-set. Ezután vissza a dzsipbe és át a vízen a túloldalra. Ott szálljunk ki és töltsük fel magunkat a kunyhóban és a mellette lévõ RPG-s fegyverbõl és a dombon lévõ snipper-bõl is vegyük fel a töltényt. Ezután tovább, egészen a másik farönkig, amit már nem lehet megkerülni. Itt rengeteg katonát kell eliminálni, ésszel tegyük. Ezután tovább a nagy erõdig, a bal oldalon csoportosul majd pár õr, RPG-vell lepjük meg õket, majd snipperrel vadásszunk le, akit csak tudunk, ha helikopter hangot hallunk, akkor bújjunk el, majd a bal oldalon a föld közelében fog lebegni, ezt kihasználva snipperrel lõjük ki a golyószóró kezelõjét. Ezután irány lejjebb és végezzünk a maradék katonával. Menjünk be az építménybe, a golyószóróval lõjünk le minden ránk támadót, majd fel és az RPG-s fickóra koncentráljunk. Ezután keressük meg a papírokat az egyik ládán, majd tovább felfele a másik építménybe, melybe balról lehet bejutni.


Regulator

Induljunk el elõre, majd nyissuk ki az ajtót és mindenkit lõjünk ki. Ezután tovább a daruig, ahol lesben van egy rosszarc az állványzaton. Intézzük el, majd menjünk vissza a raktárajtóhoz és induljunk el a sziklaperem mentén, illetve annak a jobb oldalán az út mellett. Az õrtoronyból lõjük ki snipperrel az õrt, vagy RPG-vel, majd az ottani õrökkel is végezzünk. Ezután öljük meg a maradék két õrt és a túloldalról felénk szaladó munkásokat. Ezután irány a víz és ússzunk az adótorony jobb oldalára, ott ki a vízbõl és menjünk be az épületbe. Ott végre ment a játék. Ezután nyírjunk ki mindenkit, majd tovább és ismét henteljünk. Menjünk be a rádió szobába, vegyük el a mágneskártyát, majd tovább jobbra az ajtón, majd ismét jobbra át az ajtón és lesbõl intézzünk el mindenkit. Itt feltölthetjük a pajzsot és az életerõt, majd tovább a zöld mágneskártyáért az üveges irányítóteremben és menjünk át az ajtón. Ezután menjünk a kis kék pont irányába, az ajtót a piros kártya nyitja, majd állítsuk át a zölden világító kapcsolót. Ezután menjünk ki és lõjük ki a beöltözött alakokat, majd menjünk vissza és visszafele tekerjük el az elsõ szelepet a panel szobában, majd az üvegszobás terem utáni kis részen, ahol bal oldalon szivárgott a gáz menjünk oda és tekerjük el ott is a szelepet. Ezután menjünk fel lépcsõn a fentebbi szintre, a két õrt ki, kártyát és muníciót fel, majd vissza és át a megszûnt szivárgás mellett a folyosón, balra, majd nyissuk ki a második ajtót is a kártyával, majd menjünk be és állítsuk át a szelepet. Ezután a harmadik ajtóhoz is menjünk oda és nyissuk ki, be és állítsuk át a szelepet, majd menjünk tovább a már elállított szivárgással teli folyosón és egy hatalmas turbinához jutunk. Rengeteg õr lesz itt, akiket irgalmatlanul nehéz lesz kinyírni. Segítségképp a falon elhelyezett poroltók meglövése lehet még a hasznunkra. Ha épp mellette mennek el, akkor tûz, de a hagyományos módon is eliminálhatók. Ha nagyon kifogytunk, akkor menjünk vissza abba a kis szobába, ahol a kék kártyát találtuk és ott feltölthetjük magunkat. Menjünk fel a turbina mellett, majd jobbra be az ajtón és lõjük le gyorsan a katonákat. Át a folyosón, majd az ajtón és lõjük le a két õrt, majd nyomjuk meg a gombot. Ezután a kinyílt ajtón át, katonákat nyírjuk ki még bentrõl, a kis ajtó nyíláson át mind a négyre rálátunk és könnyedén lelõhetjük õket. És most jön a trükkös rész, ide nem árt némi RPG tartalék, az érkezõ helikoptereket még a megállás elõtt lõjük le, ha lehet, ha nem megy, akkor amint elérjük õket tûz, a leszálló katonákat is RPG-vel sorozzuk meg, mert így lehet a legkönnyebben megszabadulni tõlük. Ha nincs rakétánk, akkor marad a hagyományos ám könnyûnek csöppet sem mondható mód, az automata gépfegyver. Ha mindet elintéztük, akkor menjünk oda a terem végéhez és jobbra lõjük ki a rácsot és irány be a csõbe. Élvezzük a lázadást bemutató mozit!


Control

Induljunk el elõre, majd végig a csövön egészen létráig, majd menjünk fel és tovább a járaton egészen addig, ameddig lövéseket nem hallunk és nem látunk a bal oldalon lent egy szellõzõ nyílást. Menjünk is bele, majd a végén nézzük, ahogy egymást irtják a felek, a gyõztes fél részesítsük golyózáporban. Ezután menjünk ott tovább a nagy aknáig, ott le, majd be a szellõzõnyílásba és menjünk végig rajta. A folyosón menjünk balra és át az ajtón. Ezután tekerjük meg a kereket, majd menjünk vissza és az elsõ szellõzõ kijárata után az eleinte szivárgó csõ alatt már el lehet menni tovább. Menjünk is hát tovább és irtsuk ki a rosszarcokat. Ezután le a lépcsõn és be a jobboldali szellõzõnyílásba, majd a túloldalán lõjük le a két szörnyet, gránátot is használhatunk. Ezután fel a létrán ezen az oldalon, majd fel a legtetejére, ugrás a ládára, onnan a csõre, át a túloldalra, forgassuk el a kereket, majd a két felénk futó szörnyet lentebb lõjük ki, ezután vissza a szellõzõbe, amerrõl jöttünk és lõjük ki a szörnyet a túloldalán. Ezután be a baloldali szellõzõbe, a végén a szörnyet lõjük ki, majd tovább és ki, még egy szörny jön, azt is lõjük le, majd tovább a szellõzõben a legvégéig. A fegyvereseken alkalmazzuk a meglepetés erejét, majd ha meghaltak, akkor vissza és a kicsit visszább lévõ jobb oldali kijárón menjünk ki és a maradék két katonát is lõjük le. Töltsük fel magunkat, majd tovább a folyosón. Ezt követõen be a liftbe, le, majd a szörnyeket és a katonákat is öljük meg, vigyázzunk, a bal oldali járatban még rejtõzhetnek szörnyek. Ezután le a jobb elsõ ajtón, három õrt kell itt eliminálnunk. Ezután menjünk a mészárszékre emlékeztetõ terembe, majd fel a legfölsõ szentre, majd át a túloldalra és le jobbra az ajtón. A golyószóró felett vegyük át az irányítást és lõjük le a szörnyeket a folyosó végén. Sokan lesznek és némelyik igen szívós lesz. Ha megvagyunk, akkor menjünk be a folyosón jobbra, szörnyeket ki, majd a WC-be és onnan is ki. Folytassuk utunkat a folyosón át menjünk tovább, a kis teremben a katonát és a szörnyeket öljük meg, majd menjünk a terem túloldalán lévõ szellõzõbe és menjünk le. Ússzunk végig a csövön a túl félre, majd ne bukkanjunk fel a vízbõl, csak indítsuk el az események sorozatát. Ezután vissza a szellõzõbe, majd fel a létrán a tetejére a következõ teremnek és elõ az RPG-t, ha van. Ha nincs, akkor irgalmatlan nehéz lesz ez a rész, ugyanis egy új szörnyecskével ismerkedhetünk meg, aki rakétavetõvel van szerelkezve. RPG-vel nagyon egyszerû lesz elintézni, csak várjuk meg, míg megáll, majd tûz, de mellette kerüljük ki az õ rakétáit. Ha nincs elég nafta a cuccban, akkor a hagyományos módon, vagy gránátokkal operáljunk, elõbb utóbb meg kell halnia. Ezután vissza a szellõzõbe, le a létrán, át a terembe a víz alatt, majd fel és ki. Ezután töltsük fel a készleteinket a hullák által hátrahagyott cuccokból és menjünk át a földszinti ajtón.


Rebellion

Kezdésnek induljunk el elõre, majd a két szörnyet intézzük el úgy, hogy rájuk lövünk és egy gránátot elõre dobunk, ez talán mindkettõvel végez, de az egyikkel biztos, így a másikat egy töltéssel elintézhetjük. Ezután tovább át az ajtókon, még egy szörny lesz, mielõtt fel tudjuk tankolni magunkat. Vegyünk fel mindent, amit lehet, majd irány ki az épületbõl, de vigyázzunk, mert odakint rengeteg katona és szörny ügyködik, de megúszhatjuk élve, ha a következõket tesszük. Menjünk el balra a toronyba és az ott található gránát vetõvel intézzünk el, akit csak tudunk, vigyázzunk az RPG-s dögökkel, a torony tetején ide-oda haladva nem lehet komolyabb bajunk, a híd alatt fognak tömörülni, pont elé lõve kifektethetjük õket. Ezután be a dzsipbe és intézzük el a maradék rosszarcot, majd be az erõddel szembeni épületbe. Ott menjünk fel a nagy kürtõben és ne törõdjünk az aláhulló hullával. Fent menjünk a sárkányhoz, mentés jön és használjuk is szépen, elsiklunk a fegyveres szörnyek felett, akiket szinte képtelenség lett volna a dzsippel elintézni, elvégre az RPG-s fegyverzet jóval hatékonyabb a golyószóróval szemben. Ezután vegyük a sárkánnyal az irányt a kis kék nyíl felé és navigáljunk óvatosan. Haladjunk egy kicsit lentebb, még a nagy szikla elé a másik nagyobb szikladarabra. Onnan vadásszuk le az RPG-s csákókat, majd óvatosan ereszkedjünk le az oldalán és menjünk le a partra a dzsiphez. Ezzel tovább elõre a nagy sziklához a homokos részen, kerüljük meg, majd nyírjuk ki a szörnyet és a két katonát. Töltsük fel a készleteket amivel lehet, majd irány a dzsippel tovább, a golyószóróval vadásszuk le a szörnyeket felfele menet, majd az RPG-s lõjük ezerrel. Ha meghalt, akkor kapcsoljunk maximális sebességre és irány a kis átjáró, ahol a jobb oldali sziklára kicsit rávezetve a kerekeket át tudunk jutni. Szükség lesz még a golyószóró erejére, ne hagyjuk ott, csak ha a saját fegyvereinkkel akarunk újabbat szerezni. Irány tovább az erõdhöz, lõjünk ki mindenkit, majd fel a toronyba és lõjük ki a gránátvetõkkel az érkezõ két dzsipet. Ezután menjünk vissza a sajátunkhoz és induljunk el elõre, ott minden szörnyet irtsunk ki, ameddig elérjük a tüzeket. Akkor menjünk kicsit visszább és ahol az út mellett rá lehet látni a vízre és az égõ dzsipekre, akkor ott le tudunk jutni a domb oldalán, szépen óvatosan menjünk le. Két szörny biztos vár ránk, üssük el õket, majd irány tovább felfele, ne álljunk meg egy pillanatra sem, a kis sziklahíd alatt menjünk át, majd lõjük ki a helikoptert és tovább át a fa hídon, ott az RPG-s szörnyet nyírjuk ki, majd a többi jómadarat is. Az õrtoronyból lõjük ki az õrt, majd menjünk fel oda és vegyük el az RPG rakétákat tõle. Ezután tovább a táborhoz, a helikoptert ne lõjük, mert úgyis elszáll majd (nesze neked fizika!). Ezután tovább, az ellenállókat irtsuk ki az RPG-vel, majd menjünk be az építménybe, jobb oldalon fent lesz még egy orvlövész, õt is elimináljuk.


Archive

Induljunk el elõre, majd be az ajtón és jön a meglepi, ugyanis a kedves ellenfelek már a láthatatlanságra is képesek. Legyünk szemfülesek és még idõben elimináljuk õket. Ezután tovább, majd fel és hagyjuk kiirtani egymást az ott harcolókkal, a gyõztest öljük meg. Ezután be a terembe, ahol az üvegfalú kamra van és menjünk le bele. Két dög vár minket, tûz ezerrel. Ha meghaltak, akkor irány lefele a fa fedõ alatti lyukon a rácsozat alá, majd ússzunk végig a kis járaton, majd fel a létrán és lõjük le a szörnyet. Töltsük fel az életerõt, kapcsoljuk át a falon a kapcsolót, majd menjünk át az ajtón és lõjük ki a három szörnyet. Ezután át a harmadik ajtón, majd be a liftbe és irány le. A liftbõl ne lépjünk ki, onnan intézzük el rosszarcokat. Ha kimúltak, akkor irány tovább és a nagy hangárban lévõ emberkéket csaljuk a folyosóba és ott lõjük le õket. Ezután menjünk vissza és lõjük ki RPG-vel vagy snipperrel a terem végében lévõ RPG-s fickót. Ezután menjünk végig a termen, de óvatosan, mert több õr is lesz még. Menjünk fel és vegyük el a maradék rakétát és a mágneskártyát, majd le a lépcsõn és az azzal szembeni ajtón át tovább a folyosón. Ezt követõen menjünk tovább és a folyosó végén a fény elõtt elõ az RPG-t, vagy a gépfegyver másodlagos tüzelését és robbantsunk oda a férgeknek, három láthatatlan ellenfél jön majd, ha megvannak tovább, töltés, majd tovább és át az EXIT feliratú ajtón. Ezután kint várjuk meg, ameddig a helikopter ledobja az embereket a platóra, egy RPG-t adhatunk nekik. Ezután egy újabb rakétát lõjünk ki a szemközti nagy fehér tároló tetejére, ahonnan egy másik RPG-s les minket. Ezután intézzük el a maradék ellent az átvezetõ hídon és a kisebb erõdben. Ezután át a túloldalra és be a raktárba, ahol elimináljunk akit lehet, majd menjünk jobbra és lõjük ki a láncot, ami egy ládát tart, a keletkezett lyukon le, át a kis átjárón, majd fel és be a balra kinyíló liftbe. A folyosó végén van egy életerõ pakk, felvehetjük, ha kell.


Cooler

Óvatosan induljunk ki a liftbõl, elõ az RPG-t, a bombákat, mindent, mert két rusnya rosszarc lesz ott, akiket nagyon nehéz lesz kinyírni. Két párhuzamos folyosó van ezen a részen, ha meglõjük az egyiket egy nagy adag rakétával, akkor el tudunk menekülni az övé elõl, így lazán ki lehet játszani õket, ha nagyon de nagyon figyelünk! Ha sikerült, akkor tovább az ajtón a nagy terembe, két szörnyet ki, majd menjünk oda az ajtóhoz, de kulcs kell hozz. El az ajtótól jobbra és álljunk az ajtó elé, majd el onnan vissza. Várjuk meg, ameddig szétlövik egymást a katonák és a szörnyek, majd a gyõztest öljük meg. Ezután vegyük el a belépõkártyát, töltsük fel magunkat, majd vissza a nagy terembe és menjünk oda a zárt ajtóhoz, de ne nyissuk ki, várjuk meg itt is az összecsapás végét. Ha elhallgattak a fegyverek, akkor menjünk csak be és lõjük ki a szörnyeket az egész folyosón. Használjunk gránátokat és más robbanószert a gyors hatás érdekében. Menjünk tovább a hologramos terembe, ahol nyírjuk ki a szörnyeket, majd menjünk el balra és a folyosón lévõkkel is végezzük, majd az emberekkel is. Ezután be balra, fel a lépcsõn, töltsünk fel, ha kell, majd vissza és tovább a folyosón, a szörnyeket iktassuk ki, vigyázzunk, ezek is láthatatlanok, majd el jobbra és fel, majd át az ajtón, szörnyet lelõni, majd tovább, le a lépcsõn és menjünk el balra. A kapcsolót kapcsoljuk át a falon, majd irány a másik irányba. Ki a hologramos terembe, majd be a bal oldalon lévõ ajtón. Sok szörny lesz bent, dobjunk be egy gránátot kezdésnek, majd a maradékot golyóval nyírjuk ki. Ezután tovább és be a liftbe, majd le. Lent ne is törõdjünk senkivel, csak jussunk át, a katonák majd elszórakoztatják a szörnyeket. Csak az utunkba kerülõ rosszarcokkal végezzünk. Át a terem túlsó végén lévõ ajtón, majd bent töltsünk fel és tovább a folyosón, minden ellenállót lõjünk ki, majd fel és fent is lõjünk ki mindenkit. Menjünk ki a terem peremére, majd le a lépcsõn és menjünk oda a lépcsõvel szemben lévõ konzolhoz, majd tekerjük el a csapot. Ezután ússzunk fel a plafonhoz, ahol egy szellõzõ járat van, ott másszunk fel, majd ki és elõ a robbanóanyagokat, vagy a szöglövõ kézifegyvert a nagy benga RPG-s szörny ellen. Csak ezekkel lehet gyorsan elintézni. Utána tovább térdig a vízben, majd a konyhában lõjük ki a két szörnyet, be a bal oldali ajtón és nyírjuk ki gyorsan a hölgyeményhez étkezési szándékkal igyekvõ jómadarakat.


Boat

Induljunk el elõre a csónakkal, majd kissé balra navigáljunk a móló melletti kis szikla mellé, ott ki és intézzünk el mindenkit elõttünk. Fent még lesz két emberke a dombon is. Be a sátorba és vegyük fel a robbanóanyagot, majd tovább a kis kék nyíl által betájolt irányba. Ezután tovább az úton, kis kunyhónál is öljünk meg mindenkit, majd töltsük fel magunkat és menjünk tovább. A sziklák között elõ a snippert, ha van és lõjük ki vele a száguldó csónak sofõrjét, majd a társát is. Ússzunk a csónakhoz és azzal induljunk a túloldalra, ahol a gépágyúval könnyedén elintézhetjük a rosszarcokat. Ezután öljünk meg mindenkit a dombon is, de vigyázzunk, gránátvetõjük van, nem lenne szerencsés, ha eltalálnának vele, ezért legyünk óvatosak. Menjünk a kék nyíl irányába és a torony túloldalán öljük meg a két õrt és a kezelõt. Robbantsuk fel a létesítményt, majd menjünk vissza a mólóhoz és menjünk fel a táborba, ahol sok a muníció, az életerõ és van egy dzsip is. Ezeket szedjük össze, az ellenállókat nyírjuk ki, majd be a dzsipbe és menjünk vissza a felrobbantott toronyhoz és tovább az úton egészen a homokos partig, ahol is álljunk meg a terepjáróval és lõjük az ott cirkáló hajót, az felénk veszi az irányt és lõjük ki a benne lévõ két katonát. Ússzunk oda hozzá, be, majd át a túloldalra. Ha nem jönne ez össze, akkor van még egy gumicsónak is a parton. A túl félen óvatosan menjünk, mert RPG-vel is felszerelt õrök lesznek, ezért lenne jobb a harci csónakot elkötni, mert azzal könnyebben el lehet intézni õket. Ha mindegyik megmurdelt, akkor nézzünk felfele és a látható ellent a dombokon és a függõ hídon is nyírjuk ki. Ezután irány a torony, amit szintén fel kell robbantanunk. Elõször is menjünk balra a kis szigettõl, majd fel a domb oldalán, minden rosszarcot nyírjunk ki, majd át a hídon és el a toronyhoz. Út közben fenn akadhat lent egy õrhajó az egyik kis szigeten, RPG-vel intézzük el, ha van és akkor gyalog is folytathatjuk az utat, egyébként erre nem sok esély lenne. Robbantás után a sárkánnyal menjünk a harmadik toronynál lévõ partszakaszhoz és menjünk fel a dombon. A tetején a szikla mellett bújjunk meg, majd elõ a snippert vagy az RPG-t és lõjük ki az õrtornyokban lévõ õröket. Ezután menjünk le a dombon és öljünk meg mindenkit, aki az utunkba áll, egy dzsipet is találunk, menjünk fel ezzel a domb tetejére, majd ott is lõjük ki a katonákat és menjünk le a torony belsejébe és robbantsunk. Ezután menjünk a terepjárónkhoz és irány le, majd balra az elágazásnál, amerre a kis kék nyíl mutatja. Ezután a kis sziklahíd alatt átérve álljunk meg, lõjük ki a katonákat, majd a kis domborulat mügöl lõjük ki snipperrel vagy RPG-vel az ugyanezen fegyverekkel operáló rosszarcokat. Ezután fel az úton és a sárkánnyal át a hajóra. Lõjük le a maradék katonát, töltsünk fel, RPG-vel mindenképpen és vegyük fel a bombát is a felsõ részben. Ezután menjünk a hajó hátuljába, helyezzük el a bombát, majd irány a hajó eleje. A robbanás után egy helikopter indul elintézni minket, RPG-vel kell elintéznünk, hat találat és neki annyi, érdekes dolog, hat rakéta terít le egy gyenge kis helikoptert, szép!


Catacombs

Induljunk el elõre, a szörnyet intézzük el, majd a domb tetején a romoknál intézzünk el minden õrt, a golyószórókat is bátran használhatjuk. Ezután irány a kis kék nyíllal jelölt irány és öljünk meg minden katonát. A katakombák bejárata el van torlaszolva, kell hozzá egy robbanószer, hogy bejussunk. Menjünk tovább a domb mögötti táborba és intézzünk el mindenkit. Ezután fogjuk a robbanószert és a buggival menjünk vissza, de vigyázzunk, mert sok rosszarc lesz a visszaúton. Robbantsuk be az alagút bejáratát, majd be és menjünk tovább lefele. Tovább a folyosón, majd a nagy teremben három láthatatlan szörnyet kell elintézni, használjuk az oszlopokat fedezéknek. Ezután tovább felfele a túloldali ajtón át, majd jön egy RPG-s bestia, nehéz lesz elintézni, de ha Van RPG-nk, vagy gránátunk esetleg szöglövõnk, akkor folyamatosan hátrálva biztos le tudjuk gyõzni. Ezután tovább, majd egy gázszivárgásnál három bestiát kell a túlvilágra küldeni. Utána tovább és a nagyobb termeket tisztítsuk meg. Ahol rakétás szörnyek borzolják a kedélyeket, ott egy bombára lesz szükség a tovább jutáshoz, ehhez pedig vissza kell menni a folyosóra, ami a teremre nyílik és tovább menni rajta, majd törekedjünk arra, hogy a kék pontot keressük. Egy nagy teremben lesz, tele szörnyekkel, legyünk óvatosak. Ha megvan, akkor robbantsunk, majd tovább.


River

Indulás elõre, majd lõjük ki a katonákat. Ezután le a dombon és a két romnál is intézzük el a katonákat. Ezután tovább a folyó mentén a táborig, ahol a golyószórós pasast intézzük el elõször. Ezután a kisebb tábornál szálljunk be a csónakba, vagy menjünk gyalog tovább, mi dönthetjük el. Ha a csónakkal megyünk, akkor két hajó fog ellenünk jönni, gyorsan lõjük ki az embereket róla, ha éppen marad akár egy is, akkor szálljunk át. Menjünk tovább és a harci csónaknál szálljunk át, de elõtte persze intézzük el a katonákat. Ezután ne is foglalkozzunk mással, mindig haladjunk tovább, a kis csónakháznál át is hajthatunk a katonákon, jó móka, ki kell próbálni :. A nagy hídnál álljunk meg és snipperrel, vagy valami mással intézzük el a katonákat. Ha megvannak halva, akkor be a terepjáróba és tovább a parton, majd fel a dombon. Fent szálljunk ki és lõjük ki a rosszarcokat amivel csak lehet, a hídon egy RPG-s van, õ legyen az elsõ, ha nem megy, akkor gyalog siessünk tovább, illetve a dzsip fegyverét is használhatjuk még. Menjünk le a domb jobb oldalán, majd lõjünk le mindenkit a táborban. A szobor túloldalán golyószórós emberke lõ majd ránk, õt óvatosan intézzük el. Ezután be a harci csónakba és tovább a folyó mentén, legyünk szemfülesek, a többi harci csónakot intézzük el gyorsan, akárcsak a víz felett lebegõ helikoptert. A golyószóró kezelõjére célozzunk! Ha megvannak, akkor tovább a folyón és a helikopternél lépjünk ki a partra. A katonákat lõjük ki, a domb tetején szemben egy RPG-s, csak snipperrel, vagy rakétával lehet eliminálni, vagy a táborban lévõ golyószóróval. Ezután Tovább a másik táboron át a domb tetejére, a PDA-t használjuk a teherautónál, majd menjünk visszább kicsit. Élvezzük a show-t .


Swamp

Induljunk el elõre a kis kék pontig, majd rontsunk be a táborba és mindenkit lõjünk le, lesbõl ne kezdjünk el lõni, mert sokfelõl bekeríthetnek és a dombok és a fák mögött könnyen meg lehet bújni, itt csak a rajtaütés segít. Töltsünk fel a barakkokban, majd irány a dzsip és ugrás be, a nõcske fog vezetni (jaj nekünk!  . Mielõtt elindulunk, váltsunk rakétára és tûz a kinyíló garázsajtóra balra, mikor elhaladunk mellette, egy terepjáró kész, lesz még pár. Folyamatosan mögénk figyeljünk a terepjárókra az elsõ kapuig, utána meg csak elõre, a toronyban lévõ rosszarcok legyenek az elsõk az eliminálási listán. A nagy teherautó platóját célozzuk, ezzel nyerünk kis idõt, majd egy kis mocsárban landolunk majd. Ezután menjünk a tábor mellé a kis kék pötty irányába, ott az õrt elimináljuk és be az ajtón. Elég sok fegyveres fog oda berongyolni, amint elkezdünk lövöldözni, szóval legyünk észnél. Mindenkit le kell lõni. Ezután irány az elsõ épület felsõ része, azért csak most, mert drága hölgyeményünk ezután azt kéri tõlünk, hogy kövessük, ami persze nem lenne gond, de nyíltan belesétál az ellenfél golyózáporába, így viszont máris nem lenne olyan könnyû dolgunk. Ha tehát meghekkeltük a rendszert, akkor irány a hölgy után és át az ajtón, nagyjából négy õr lesz itt, õket is lõjük le, majd tovább a második terminálhoz. Ezután tovább a kis kék nyíl irányába, intézzünk el mindenkit, vegyük fel a másik épületben a kis sárga mágneskártyát, oda a másik nagyobb épülethez, be, majd nyírjunk ki minden õrt, használjunk robbanó tölteteket, mert sokan lesznek és mind állig felfegyverkezve és páncéllal védve, szóval csak ez használ. Ezután tovább, középen le, majd fel a lépcsõn és tovább, vegyük fel a cuccot, majd vissza, kövessük a nõt, minden katonát nyírjunk ki, majd menjünk mindig a kis kék pont irányába. A végén megtaláljuk a kapu melletti épületben a robbanószert egy targoncán, a hölgyemény majd elvezeti, mi csak kövessük.


Factory

Induljunk el elõre, majd a hídnál álljunk meg az egyik kis bevágásnál, legyen az a fedezék és onnan nyírjunk ki mindenkit, akit látunk. Sokan lesznek itt is. Ezután be a táborba, be a híddal szembeni épületbe, és hívjuk a liftet. Várjuk meg a targoncát, majd menjünk le a lifttel. Lent töltsük fel magunkat, majd irány a két egymás melletti nagy terem, ahol fent tu8dunk átmenni. Mind a kettõben heves ellenállásra számítsunk, állig páncélozott katonákkal és igen hatékony fegyverekkel, fedezék mögül pontos fejlövésekkel operáljunk, vagy használjunk robbanó gránátokat ellenük. Ezután engedjük be a targoncát a termonukleáris bombával a platóján, majd a terem másik végében hagyjuk, hogy a hölgyemény kinyissa helyettünk a másik zárat. Ezután tovább, egészen a zárt ajtóig, amin átlépve be kell adni egy kis biológiai védelmet magunknak. Ezután menjünk ki a folyosóra, ameddig a hölgyemény beélesíti a bombát, használjuk a másodlagos tüzelésnél a gránátokat, RPG-t vagy sima gránátokat, de golyóval is sikerülhet feltartani az ellent, majd tûnjünk el onnan. A lifthez menjünk, majd fel és rohanás. Nézzük a filmet.


Dam

Kezdésnek tanácsos távol maradni a szörnyektõl, mert igen veszélyes életünk lesz mindössze tíz golyóval a tárban. Amikor felvettük a fegyvert, akkor nekünk ront egy drágaszág, lõjük le, nincs választásunk, ezután nagy ugrás le a vízesésen a víz kellõs közepébe és maradjunk is a víz alatt, ameddig csak lehet, csak úgy lesz esélyünk továbbjutni, ha mindvégig a víz alatt maradunk és a folyóban megyünk tovább, ha sekélyebb részen vagyunk. A mentés után menjünk jobbra tovább a lelõtt helikopterhez, majd töltényt és mellényt fel, ne várjuk meg, ameddig újratölt hõsünk oda a golyószóróhoz és tûz a szörnyekre! Ha mind meghalt, akkor tovább az építmény felé és szedjünk fel mindent, amivel csak lõni lehet, mert a berobbantott kapun túl egy RPG-s szörny igyekszik majd felénk, lõjünk bele mindent, de a legfontosabb: csaljuk ki a nyílt terepre, majd a háta mögött át a kapun, és be a baloldali garázsba, szedjünk fel minden lõszert és tûz a dögre! Ezután töltsünk fel és irány tovább a terepjáróhoz. Induljunk el, a mágneskártyával nyissuk ki a kaput, majd be a dzsipbe és irány a halál menet, a kiömlõ vulkán mellett kell lavíroznunk az RPG-s szörnyek meleg fogadtatása mellett, igazán kedves csavar a fejlesztõktõl, sokat fog csuklani az anyukájuk! A nagy szörnyeket már messzirõl lõjük és hajtsunk át rajtuk, ez az egyetlen esélyünk, mindig haladjunk, soha ne álljunk meg, a híd után a továbbjutás kulcsa a két RPG-s szörny közötti ügyes lavírozás. Ott ugyanis át lehet ugratni a túloldalra, ott balra fordulás és meg se álljunk, ameddig fel nem érünk a hegygerincre. Ott ha felértünk ment a játék. Ez nagyon rázós szakasz, sokat neki kell majd futni és tényleg nem szabad megállni, és ne törõdjünk semmivel, csak éljük túl! Ha fent vagyunk, akkor a bal oldalán a dombnak le lehet mászni szépen óvatosan a bázisra, ott gránátvetõ funkciót használva intézzünk el mindenkit, mert rendesen páncélozva lesznek, így sok esélyünk nincs. Ha megvannak, akkor töltsünk fel és be az épületbe a lépcsõ tetején.


Vulcano

Indulás elõre, majd a bal oldali kis ajtón menjünk be és töltsünk fel, fõleg másodlagos tüzelésû gránátokkal, mert most azokra lesz szükség. Menjünk be az ajtón a nagyobb folyosóra és a cirka 12 katonát a gránátokkal füstöljük ki, fedezéknek az oszlopot használjuk, mert RPG-s is van köztük. Ha mind meghalt, akkor az RPG-t mindenképpen vegyük magunkhoz! Tovább a másik ajtón át a kedves doktorhoz és már korántsem olyan szépséges hölgyeményünkhöz, kezd Hulk bácsi menyasszonyára emlékeztetni. A lényeg itt a kedves doktor eliminálása lesz, amit elõbb a katonák diszkvalifikációja elõz meg a végsõ összecsapásból. A doktor igen erõs, lazán bír mindent, ezért csak pontos RPG találatok intézhetik el. Ha megvan, akkor jön egy kissé meglepõ videjó, majd megyünk levadászni az eddigi segítõnket. A liftbõl ne lépjünk ki, hanem menjünk fel vele. Fent ki, majd jobbra be az utánpótlásért, töltsünk fel mindent és válogassunk a fegyverekbõl nyugodtan. Ezután irány tovább és készítsünk a szánkat tele jobbnál jobb szavakkal a kedves fejlesztõ gárda anyukáinak, ugyanis ami most jön, az szinte, de csak szinte lehetetlen dolog lesz. Egy hatalmas aréna vár minket tele RPG-s szörnyekkel és ami a nagyobbik gond, gépfegyveres rosszarcokkal. De ne ijedjünk meg, amint kinyílt az ajtó rögtön le jobbra és amint elfogyott alattunk a lépcsõ kezdjünk el sprintelni (alapban a shift) a nagy szikla felé, közben a szögvetõvel lõjük a ránk lõdözõ gépfegyveres arcokat, az RPG-kel ne törõdjünk addig, ameddig mind a kettõ ki nem múlt. Ezután jöhetnek a rusnya szörnyek a rakétáikkal. A belépésünkkor szemben lent van egy nagy zsilip. Azt kell elérnünk. Ha jól megyünk, akkor minden RPG-s tökfej minket fog oda üldözni, ha odaértünk onnan is kijön egy, 10 szögvetõ töltény elég egynek, ha kifogytunk, akkor csakis golyóval lõjük, mert az kicsit megzavarja õket. Cikázzunk el a rakéták elõl az ajtóban és úgy lõjük majd õket. Ezután kapcsoljuk át a kapcsolót a beugróban és menjünk a lifthez, ami mellett eljöttünk az imént. Ezután fel és menjünk a tányér közepére, majd elõre. Ott nehézfegyveresek lesznek, intézzük el õket RPG-vel és gránátokkal, majd be a dokihoz és lõjük le. Nézzük a végsõ mozit!

VÉGE!

 
Beállítás Kezdőlapnak!
 
Névnap Köszöntő!
 
Idő
 
Számláló
Indulás: 2005-10-30
 
Clark-NextGen
 
Oldalak
 
Letöltések
 
Nyeremény játék
 
Minden ami Zene és Videó
 
Tsubasa Kapitány
 
Ha valami nem megy!
Klikk ha problémád van 
 
South Park epizód


 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?