GTA: San Andreas folytatás
2005.12.10. 14:09
tudsz fordulni, aztán irány vissza a garázsba. Jutalom: 7000 $
Interdiction
Mr Toreno egy csomagot vár, amit egy helikopter kézbesít, és persze neked kell felvenned. Fogd a BF Injectiont, hajts a megjelölt helyre (El Castillo del Diablo). Itt vedd fel a rakétavetőt, és válassz egy járgányt, legjobb talán a Sanchez. Menj fel a hegy tetejére és várd a helikoptert. Jön is a gép, de nincs egyedül: számos ellenséges heli veszi körül, amik megpróbálják lelőni. Kapd elő a rakétavetőt és célozd be az ellenségeket, aztán tűz. Szedd le mindet, mielőtt ők szedik le a szállítóhelikoptert. Körülbelül ötöt-hatot kell ócskavassá konvertálnod, ezután a szállító elmegy, és ledobja a csomagot az elhagyott reptéren. Ülj fel a Sanchezre és szerezd meg a csomagot, majd vidd vissza Torenóhoz. Jutalom: 1000 $
Verdant Meadows
Toreno igényt tart a selejtes reptérre, és téged kér meg rá, hogy vedd meg. Azt mondja, nem kerülhet túl sokba. Menj a reptérre, és szembesülj a szomorú valósággal: ez a vacak kóceráj 80 lepedőt kóstál. Ha nincs ennyid, guberálj egy kicsit: gyűjtsd be az assetek által termelt pénzt, vagy exportálj kocsikat (feltéve, ha megcsináltad a Wang Cars küldiket), stb. Ha megvan a 80000, akkor irány a reptér, és mehet a shopping!!! Jutalom: - (sőt, legombolnak rólad 80 rugót!)
Learning to fly
Az egyik legidegesítőbb küldetés. A feladatod, hogy megszerezd a „pilótajogsit”. Ehhez különböző feladatokat kell bemutatnod, többek között a felszállást, a leszállást, a fordulást, a Hunter vezetését, illetve az új fícsört, az ejtőernyőzést. Ha elrontasz valamit, akkor ott rögtön újrakezdheted. A bankingnél (nagy ívű fordulás) arra figyelj, hogy kicsiket fordulj, és vedd figyelembe, hogy a repcsinek van egy automata „vízszintbeállító” programja(ez nem a vízbe való zuhanást jelenti), szóval ha elengeded a kormányt, akkor újra egyenesbe áll. Egyébként a körökön való átrepülésben sokat segít, ha belső nézetre váltasz. Jutalom: pilótaigazolvány és egy repcsi, attól függően, hogy hogyan teljesítettél
N.O.E.
A cím jelentése: Nap of the Earth, vagyis földközeli repülés. Toreno embereinek szüksége van néhány cuccra, de ő maga nem mehet, így téged küld. Azonban neked is észrevétlennek kell maradnod, így egy bizonyos magassági szint alatt kell tartani a gépet, a Visibility csík nem érheti el a 100%-ot. Pattanj a Rustlerbe, menj ki a hangárból, az R2 gombbal fordulj jobbra, aztán felszállás. Tarts a térképen jelölt pont felé, és vigyázz a magasságra. Kerüld a fákat, illetve az Area 69-es No fly zone-t. Ha megérkeztél, repülj át a piros körön (elég nagy, nem lehet elhibázni), aztán uzsgyi vissza a reptérre, de még mindig alacsonyan. Ha a kifutópálya felett vagy, R3-mal ereszd ki a kerekeket, és landolj. Jutalom: 15000 $
Stowaway
Egy idegen repülőgép (nem UFO…) landolt a reptéren, amiről kiderül, hogy illegális fegyvereket szállít. Épp ezért Toreno arra kér, hogy menj fel a gépre, ölj meg mindenkit és robbantsd fel. Induláskor ülj a motorra, és hajts a gép után. Kerüld ki a rád lövöldözőket, majd térj ki a jobb vagy bal oldalra, a lényeg, hogy ne pont a gép hátulja mögött közelíts felé, mert a guruló hordókon felborulsz. Ha már elég közel vagy, akkor húzz be a gép fara mögé, és hajts fel rá. Mikor fent vagy, tedd el a fegyvereket, csak ököllel vagy baseball ütővel harcolj, mert egyetlen elhibázott lövés a levegőbe repíti a gépet (hmm… elvileg már eredetileg is ott van…). Vigyázz a hordókra, nem esel le tőlük, csak elgázolnak, és lemegy egy kicsi az életből. Üss szét mindenkit, aztán vedd fel az egyik fickótól az ejtőernyőt, és helyezd el a bombát. Utána futás, ki a gépből, és nézd végig, amint a kicsike tűzgolyóvá válik. Mission passed, de valahogy le is érkezned, erre van az ernyő, viszont ne nyisd ki rögtön. Várj vele, amíg ki nem rajzolódik alul a táj. Ha túl hamar nyomod meg a Tűz gombot, akkor 15 percet kell várnod, hogy Carl földet érjen. Jutalom: 20000 $
The Truth
The Black Project
Jógás-lelkibékés barátunk megint visszatér, ezúttal két király küldetést kapunk tőle. A The Black Project az egyik leghosszabb és legösszetettebb misszió a játékban. Feladatunk az, hogy betörjünk az Area 69 katonai bázisra és megfújjuk a Black Projectet. Miután Truth kitett a bejáratnál, gyorsan nézd végig, hogy milyen felszerelésed van. Hangtompítós pisztoly, sniper puska, éjjellátó szemcsi – röviden ennyi. Az éjjellátóval nem sokra mész, azt hagyd, vedd elő inkább a hangtompítós stukkert, és menj be a kapun. Közvetlenül előtted két őr, szedd le őket, majd ott egy páncél, ha kell, vedd fel. Aztán mássz fel az irányító toronyba, sniperrel szedd ki a többi őrt. Ez nem feltétlenül fontos, én például végig nyomtam az X-et, és így, futva jutottam el a célig. Szóval, a bejárat után fordulj jobbra, menj el az irányító torony mellett. Ha beüt a Vörös Kód, vagyis lezárják a bázist, akkor csak egy helyen tudsz bejutni: egy szellőzőjáraton, Sárgával jelöli a térkép, egy homokkupac szerűség tetején van, Lődd szét, aztán ugorj le. Minderre 8 perced van, de nem kell aggódni, elég lesz. Ha bent vagy a szellőzőjáratba, menj tovább, lődd szét a rácsot, és mássz be. Innentől nincs idő, lassan, szépen meg lehet tisztítani a helyiségeket. Jobbra tarts, be az első terembe, balra egy katona, az alatta lévő szinten pedig vagy négy. Őket a legegyszerűbb egy SMG-vel vagy AK-val leszedni. A tőled jobbra lévő szobában van egy páncél, ha esetleg rászorulsz. Ha ezeket a bakákat leszedted, szaladj le a lépcsőn, irány a következő szoba, ahol 5-6 soldier várja, hogy átküld őket az Örök Vadászmezőkre. Utána mehetsz a sárga pötty felé, DE! ne tedd. Mielőtt megszereznéd a Black Projectet, deaktiválni kell a SAM rendszert (ez a légvédelmi rendszerük). Kövesd a járatot dél felé, amikor egy másik terembe érsz, menj el jobbra, majd megint jobbra. Balra lesz egy nagy helyiség, ahova beléphetsz. Menj be, öld meg a bent tartózkodó embereket, majd állj a piros körbe. SAM deaktiválva, vagyis nem fognak seggbedurrantani néhány raksival. Ha kész, menj kelet felé, végig a fémrácsos padlón. Találsz majd egy nyílást, ahonnan hiányzik a rács, ha itt lemászol, találsz életet és páncélt. Vedd fel, ha kell, aztán a végén húzd vissza magad. Mikor kint vagy, menj fel a lépcsőn, majd haladj tovább a folyosón, ott posztol két őr, szóval fegyvert elő, és ratata. Aztán kocogj el balra, újabb őrök, nyírd ki mindet. Kövesd a térképen a pöttyöt, ha találsz még őröket, akkor tudod mit kell tenned. Végül egy kisebb szobába érsz, ahol egy rémült tudós közli veled, hogy az ajtó ugyan zárva van, de ő odaadja a kártyáját, ha nem ölöd meg. Vedd fel a cardot, a tudóst viszont öld meg, mert később csak bezavarja a célzórendszert. Nyisd ki az ajtót, és ha bent vagy, mássz végig a folyosón, majd szedd le a katonákat, akiket az auto-célzás befog. Egy hatalmas „szakadék” van alattad, annak az aljára kell lejutnod. A lépcsőn azonban vár rád néhány őr, akiket le kell lőnöd. Itt lehet, hogy többre mész, ha auto helyett manuális célzást használsz. Ha minden csendes, szaladj le a lépcső aljára, és tádádám: íme a Black Project: a jetpack. Sétálj oda hozzá, a rövid bejátszás elmagyarázza, hogy mit kell tenned: a jetpacket felvéve kirepülni az akna tetején lévő nyíláson. Vedd fel a cuccot, és tenyerelj rá az X-re. Nyomd addig, amíg ki nem érsz a bázisból. Ugyanúgy lehet lőni a jetpackből, mint gyalog. Ha kiértél, tarts a hegy teteje felé (amit jelöl a térkép), majd szállj le a piros körbe, és add át Truthnak a 60 millió dolláros projekt gyümölcsét. (Ha kiiktattad a SAM rendszert, akkor könnyű dolog lesz a repülés, ha viszont nem, akkor Isten legyen veled!). Jutalom: -
The Green Goo
Ez egy érdekes misszió: Truth azt szeretné, ha ellopnál valamit. Hogy mit? Azt ő sem tudja, majd annak a valaminek az őrzői megadják a választ. A jetpacket kell használnod, amelynek irányítását már az előző küldetésben megismerted. Repülj a zöld pont felé, ahol megtalálod a vonatot. Kövesd a kicsikét, és közben célozz az R1-egyel. Öld meg azt kb. 10 katonát, aztán lődd szét a dobozokat, amely közül az utolsó (a mozdonyhoz legközelebbi) a green goo-t rejti. Ha kiszabadul a zöld fény, vedd fel a cuccot, és repülj vissza a reptérre. Jutalom: 20000 $ És ezzel készen van az Abadoned Airfield asset, a reptér naponta 10000 $ bevételt generál. A sivatagi misszióknak is vége, következő állomás: Las Venturas! Las Venturas
Woozie és a Triádok
Fender Ketchup
Légy üdvözölve Las Venturasban! Ez Amerika játszótere, minden második telken egy peckes kaszinó feszít, jó kis missziók várnak ránk itt. A mi drága Woozie barátunkat valahol San Fierróban vesztettük el, akkor azt mondta, hogy valami nagyra készül. Hát itt a nagy: a Négy Sárkány Kaszinó. Csak kicsit bajos betörni egy olyan város kaszinópiacára, ahol minden a maffia kezében van. Történt ugyanis, hogy a Caligula kaszinót 3 nagy maffiacsalád birtokolja, a főnök meg egy piti ügyvéd. Ezek állandóan beleköpnek vak pártfogónk levesébe, aki így nem tud sokat kaszálni a kaszinóval. De most itt van a maffiózók réme, akinek az öklében több vér, mint az összes maffiózó pucájában együtt véve, és még lőni is tud: CJ! Na, hagyjuk ezt a pátoszt, CJ részesedést kap a NSK-ból, ha segít Woozie-nak gatyába rázni a dolgokat. Pont most fogtak egy kétbalkezest, aki az egyik szállítmányt támadta meg. Itt az idő, hogy megkocsikáztassuk egy kicsit. A képlet egyszerű: gyors járgány (Feltzer), egy motorháztetőre kötözött tag, és CJ. Nincs más hátra, padlógáz, a scare-o-metert kell maxra tornázni, amit úgy érhetünk el, hogy: - gyorsan hajtunk, - átmegyünk a szembejövő sávba, - farolunk, forgunk. Két tiltott dolog van: kimenni a sztrádára (körözés jár érte), és frontálisan ütközni (ettől lesz ketchup a csávóból). Végül sikerül megpuhítani a fickót, kiderül, hogy a Sindacco családnak dolgozik. Vigyük vissza szerencsétlent a kaszinóhoz, aztán stop a piros körben. Jutalom: $5000, Respect +
Explosive Situation
Ha a Sindacco így játszik, akkor mi is így fogunk. Nincs tötyögés-lötyögés, rablás van! Ocean’s Eleven? Ismerős? Nagy kaszinó, sok zsozsó, meg pár elvetemült. Na itt is ez a szitu. Ez azonban nem annyiból áll, hogy bemegyünk, felszedjük a zöldhasúakat, és kisétálunk. Szükség van pár cuccra, mondjuk robbanóanyagra. Igen, nem, az ellen nem vééééd. Irány a Hunter Quarry, ez az a nagy homokozó, de lehet, hogy atombunkernek indult. Az ojjektumnál állj a piros körbe, és jöhet a móka. Négy darab dinamitot kell összeszednek, méghozzá úgy, hogy összezúzod a ládákat. Ehhez vegyük igénybe a dömpert, söpörjünk el mindenkit, nincs idő gatyázni, 2:30 perc múlva jön a bumm, a dinamitoknak annyi. Az egyik rekesz egy targoncán van, ezt úgy szedhetjük le, hogy elegánsan elgázoljuk a kis nyúlfarknyi járművet. Ha minden a négy piros rudacska nálunk van, akkor jön egy cutscene: fizetés nélkül nem szabad távozni! Biztos ezt gondolja a biztonsági cég, ami elállja az utunkat. De van egy alternatív kiút: a szállítószalagokon, sziklákon kell végigmotorozni egy Sanchezzel. Pattanj a mocira, aztán kövesd a nyilakat, az eléd álló biztonságiakat küldd el a fenébe (vagy a túlvilágra?), aztán lesz egy hely, a Quarry legfelső szintjén, ahol egy buckán ki lehet ugrani az autópályára. Kijutottunk, a cél a találkozási pont, ahol CJ átadja a nitroglicerin és kovaföld elegyeket Woozie emberének. Ezentúl lehet itt missziókat vállalni, amiknek végrehajtása szüksége a 100%-hoz! Jutalom: $7000, Respect +
You've had your chips
Woozie és Carl éppen verik a blattot, amikor betoppan Woozie embere, hogy újabb probléma merült fel: valaki hamis zsetonokkal árasztotta el a kaszinót. A Sindacco családnak van egy műanyag gyára a városban, így rájuk terelődik a gyanú. Kerítsünk egy járgányt és hajtsunk a megadott helyre. Az őrök figyelik a bejáratot, meg be is van zárva, tehát máshogy kell bejutnunk. Másszunk fel a kaputól jobbra lévő buszmegállóra, onnan ugrás be. Először érdemes kiszedni a fickókat az Admiralban, aztán berontani a gyárba. Ólommérgezést mindenkinek! A függő folyosón is lesznek ellenségek, az egyiknél egy brutál shotgun, őt gyorsan nyírjuk ki, aztán a többieket. Ha már csak mi maradtunk életben, akkor jöhetnek a masinák (nagy, fehér dobozszerű vackok), amik a hamis zsetonokat ontják. 8 ilyen drágaságot kell szétkapnunk (nem lehetne inkább újrahasznosítani?!), majd távoznunk. Ekkor jön még pár fegyveres csóka, golyót nekik, az egyik konténer tetejéről is lőnek majd. Az utolsó ellenség egy drive-byozó fickó lesz, csak úgy lehet végezni vele, hogyha a kocsit is felrobbantod. Mikor minden gép tropa, és mindenki hulla, akkor lehet visszamenni a kaszinóhoz, a parkoljunk a piros körbe, hogy felmarkoljuk a jutalmat. Jutalom: $10000, Respect +
The Truth
Don Peyote
Truth újra itt van – legalábbis a hangja. A kaszinó előtt vehetjük fel a missziót, illetve a telefont. Hippi barátunk jól megszívta, tegnap még két fickóval szafarizott, ma meg egy Los Santos-i japán fürdőházban ébredt. Arra kér, hogy a turistákat (egy brit együttes és a menedzserük) keressek meg, és hozzuk el épségben. A célpont Arco el Oeste, itt megtalálod a két elveszett személyt: Kent Paul (Vice Cityből) és Maccert. Egy négyajtós kocsira lesz szükséged, vagy egy kisbuszra. Állj a piros körbe, jön a mozi. A fiúk emlékei elég homályosak, de úgy rémlik hogy a banda többi tagja a kígyófarmon lehet, tehát oda kell menned (nincs messze a régi reptértől). Utazás alatt Paul rosszul lesz, ha látni akarsz egy egészséges rókát, akkor állj meg, de nem kötelező. A kígyófarmon aztán jön a buli, néhány elvetemült vidéki ki akar nyírni titeket, így hát stukkert elő, és banzáj! Ha nem ölöd meg mindet, akkor üldözni fognak, és lőnek majd rád, ami kocsid felrobbanását eredményezheti, és mint tudjátok, vészhelyzetben az MI csődöt mond, tehát ha kigyullad a verda, akkor valószínű, hogy Paulnak és Maccernek kampec. Egy szó mint száz: öld meg az összes embert a kígyófarmon (ha mégis bevállalod a hajszát, akkor majd Las Venturasban kell elbánni a jómunkásmebrekkel), majd pattanj be a verdába a két angollal. Ken Rosenberggel (ismerős?), vagy ahogy ők hívják, Rosie-val akarnak találkozni, aki a Caligula kaszinóban székel. Elég labilis idegzetű, a srácok kicsit vigasztalják, majd szólnak, ha szükség lesz ránk. A küldetés végén Woozie és Carl beszélget, szerencséjükre pont kapóra jött ez a mentőakció, mert most észrevétlenül be tudunk jutni a Caligulába. Drága fekete barátunk kicsit sem kétszínű… Jutalom: Respect +
Mafia
Intensive Care
Ezt is megértük: a Mafiának dolgozunk, igaz, még csak közvetítőn keresztül. A közvetítő pedig a mi drága Rosie-nk! Ööö, elég érdekes figura, szerintem egy kiló Xanax nem ártana neki. Most lesz még szebb a dolog: emlékeztek Johnny barátunkra? Igen, kicsit furikáztunk együtt, csakhogy ő a motorháztetőn utazott. Hát, ennek következtében nem érzi túl jól magát, éppen a kórházban fekszik. Valószínű, hogy a Caligulát birtokló másik két család (Forelli & Leone) megpróbálja kiütni a nyeregből a Sindaccókat, és akkor Rosie-nak annyi. Induljon a mentőakció, tiplizzünk a kórházhoz, CJ beszél a recepcióssal: Johnnyt már elvitte egy másik mentő. Három mentőautó szaladgál a városban, az egyik a keresett személyt rejti. Menj bele mindbe vagy jöhet a drive-by. Ha a mentősök kiugranak, akkor ez nem a mi kocsink. Viszont ha rákapcsolnak, akkor vegyük őket üldözőbe, még egy kis drive-by lövészet, nem fog kigyulladni, hanem kiugranak az emberek és tüzelni kezdenek. Miután leszedtük őket, miénk a mentő, amit el kell vinnünk a megadott helyre. Kapunk egy kis kíséretet, azonban nem fog nagy kárt okozni, arra kell ügyelni, hogy ne borulj fel. A húsgyár a cél, ha megérkeztünk, akkor teljesítettük a missziót. Jutalom: $5000, Respect + Újabb misszió: G. Ez most nem pont, se nem erő, hanem a kedves Tenpenny rendőr bácsi.
The Meat Business
Rosie végre talpra áll, megjön az önbizalma. A kemény legény máris belecsap a lecsóba: a húsgyárba akar menni. Kívánsága parancs. Fogjunk egy verdát, teperés a gyárhoz. Gyalog sétáljunk be az ajtón, nézzük meg a kisfilmeket. Sajnos nem áll jól a szénánk, Johnny emlékszik ránk a kocsikázgatós misszióból, és szó szerint majd’ kiugrik a szíve. Így hát mi leszünk az első számú közellenség, mindenki minket akar kinyírni. Érdemes AK47-tel vagy M4-gyel operálni, ezek elég távolra lőnek. Az ellenségek piros pöttyök a radaron, lőjük le őket, aztán Rosie eloltja a tüzet az ajtóban, így mehetünk tovább. Vigyázzunk, nehogy a kemény legény meghaljon, állapotát láthatjuk a képernyőn. Elbújik a fagyasztóban, ne engedjünk senkit se közel hozzá, és ne hagyjuk, hogy bezárják, mert akkor lesz egy mirelit ügyvédünk. De ha mindenkit időben átküldünk a túlvilágra, akkor ilyen problémánk nem is lehet. Szerte a gyárban találunk életerő (szív) és páncél ikonokat, ha szükséges, vegyük fel őket. Mikor mindenki az utolsókat nyögi, ideje távozni, majd visszamenni Kennel együtt a kaszinóhoz. Jutalom: $ 8000, Respect + Még egy misszióalany: Madd Dogg, D betűvel jelölve a térképen.
Fish in a barrel
Ez igazából egy triád misszió, de a továbblépéshez „teljesíteni” kell. Annyiból áll a teljesítés, hogy megnézel egy videót, amiben Woozie, Carl és Ran Fa Li aláírnak egy papírost, így betársulunk a kaszinóba. Aztán Rosie telefonál, hogy megjött a Leone család feje, Salvatore, és átvette a kaszinót. Jutalom: semmi kézzel fogható, csak egy rész egy nyavalyás kaszinóból, amivel mindig csak a baj van
Freefall
Don Salvatore Leone (a GTAIII-ból) végre itt van, teljes élet, illetve pixel nagyságban. Istenem, mindenkivel csak a baj van, épp egy gép tart Las Venturasba, fedélzetén néhány Forelli, akik ki akarják nyírni őt. Fogjunk egy mocit, gyors száguldás a reptérre, ott vár egy repcsi. A hangárban áll a Dodo, mellette egy páncél, ez jól jön. Csüccs be, repüljünk észak felé, a célpontot jelöli a térkép. Folyamatosan kell emelkednünk, fel a felhők fölé (a végtelenbe, ééééés tovább!!!), mert a Forellik Shamalja elég magasan száll. Mikor megpillantjuk, akkor forduljunk 180 fokot, és tartsuk a magasságot. A cél az, hogy belerepüljünk a piros karikába, amit a gép „húz”. Nem elég érinteni, hanem tök egyenesen át kell repülni rajta, méghozzá a Shamal hátulja felől. Érdemes belső nézetre váltani, így könnyebb lesz. Ha sikerült átszelni a karikát, akkor egy őrült jelenet következik, ami kicsit irreális is: Carl kiugrik a Dodóból és ráveti magát a jetre. Bent egy fix első személyű perspektívából, manuális célzással oszthatjuk az áldást, az L2 és R 2 gombokkal bújhatunk fedezékbe. Az üléseket is szét lehet lőni, így a maffiózóknak egyre kisebb lesz a fedezékük. Mikor mind a négy Forelli elérte a Nirvanába vezető út elejét (vagyis megdöglöttek ), akkor jön a pilóta. Ólmot neki, de izibe, aztán vigyük vissza a Shamalt a LV-i reptérre. Leszállás után fékezzük le, ekkor van kész a küldetés. Jutalom: $15000, Respect +
Saint Mark’s Bistro
Salvatore úgy dönt, hogy egyszer s mindenkorra véget vet a Forelli család zűrös karrierjének. Van egy bisztrójuk Liberty Cityben, itt lecsapunk rájuk. Egyszóval: beszállás, a LC-i last minute járat mindjárt indul. Ugyanis mi vezetünk. Előtte azonban egy kis közjáték, Carl segítségként Pault, Maccert és Rosie-t választja, aztán a kaszinó előtt megmondja nekik a frankót: tünés ebből a városból! Nekünk meg húzás a reptérre, amikor odaérünk, egy jet fog várni ránk. Szálljunk be, majd szálljunk fel, és irány Liberty City, ami keletre van (Keleti part vs. Nyugati part ). Elég sokat kell majd repülni, olyan 3-5 perc az út, végig a tenger felett. Nem fogjuk látni LC-t, ha elérjük a sárga pöttyöt, akkor automatikusan jön a bejátszás, Carl pajti eltaxizik a bisztróig (éppen tél van). Odabent aztán kezdődik a balhé, a maffiózók étlap helyett golyókat osztanak, mégpedig a fejedbe. Tehát elő egy stukkert, valami bivalyerőset, és mindenkinek jó étvágyat! Ha leszedted őket, akkor még jön két másik, aztán már csak a lentiek maradnak. PS2-n elvileg autoaimmel be lehet fogni őket, de én úgy csináltam, hogy ledobtam egy gránátot a lépcsőről, ami aztán helyre tette őket. Ha nincs nálad ilyen, akkor gyors futás lefelé, majd célzás, így is húzós lesz, mert az egyik shotgunos biztos elvégzett egy mesterlövész tanfolyamot. Utána be a bárpult mögé, végig a szűk folyosón. Lesznek meglepik, pár rosszfiú elég gurul SMG-vel, őket gyorsan ki kell nyiffantani. Még egy lesz a konyhában (Mit sütsz kis szűcs?), utána mehetünk ki az udvarra a hátsó ajtón keresztül. Kint 3 őr és a célszemély: Forelli, pont a kocsi mellett. Értelemszerűen lőni, lőni, lőni, és még egyszer lőni, most már mindenkinek halottnak kell lennie. Újra a gépben vagyunk, amit szépen vissza kell vinnünk a LV-i reptérre, és le is kell mosni a szélvédőket. Kerék ki, fékezés, leszállás, jutalom felmarkolása. Mosás? Mos inkább ne… Jutalom: $20000, Respect + Úgy látszik, Forelli valami nagy mobilszolgáltatós fickó volt, és halálával eltűnt a csúcsidő is, mert most hirtelen sokan telefonálnak. Sweet nagyon kétségbeesett, egész életében a sitten fog rohadni. Dehogy! – vigasztalja Carl. Aztán csörög Salvatore, köszöni a segítséget, de a gyanú elkerülése érdekében többet nem dolgozunk vele. Végül telefonál Woozie, hogy amennyiben megszerezted a kártyát Millie-től, akkor a Heist missziók (ld. legalul!) befejező része következik.
Officer Tenpenny
Misappropriation
Az isteni, vagy inkább pokoli páros újra itt van, nagyban megy a grillparti. Sajnos a sült husiból nem kapunk, csak Tenpenny ökléből… Egy DEA és egy FBI ügynökről van szó, meg dossziéról. Sajnos a GTA-k képlete nem változott, sok misszió a „menj el - öld meg - hozd vissza” sémára épül (természetesen ebben is tudnak újat mutatni a skót skacok), így persze a világos a feladat: el kell hoznunk a dossziét. Szerezzünk egy járgányt, menjünk a célponthoz. Valószínűleg elhúzol a reptered mellett, így több alternatív adódik a misszió megoldására: pl. jetpack! Én is így csináltam, felvesszük a cuccot, elrepülünk a helyre, becélozzuk a fickót, akinél a papiros van, lelőjük, és felvesszük az iratokat. Aki nem így jár el, annak itt a „hivatalos” megoldás: Felhajtunk a helyre, át a blokádon, ekkor lebukunk, jönnek a zsaruk ezerrel, így elő a stukkert (M4 vagy AK), és golyószórás indul. A dosszié eközben gépre száll, és az ügynökkel együtt elrepül az Emerald-szigetre. Ott egy másik heli, vegyük birtokba, és kövessük az ügynököt, átrepül az Area 69 felett, ha mi is ezt tesszük, akkor 5 csillagot kapunk, na nem a margónkra, hanem… tudjátok ti azt! Tehát követés, leszáll egy helipadre, szálljunk le és nyírjuk ki, de akár a rotort is használhatjuk gyilkolási célra, így készítve fincsi felvágottat az ügynökből. Mikor felszeleteltük/kilyuggattuk, vegyük fel a dossziét, Így elveszítjük a körözésünket, és még a missziót is teljesítettük! Nahát! Jutalom: egy dosszié
High Noon
Ajánlott fegyverek: minigun, rakétavető, sniper. Nehéz szülés lesz… A misszió elején egy LS-i rendőrautó érkezik, benne Tenpenny, Pulaski és Hernandez. Átveszik a dossziét, ezután Hernandez kap egy nagyot Tenpennytől. „ELÁRULTÁL MINKET!” Ordítja a feka zsaru., majd jól elpáholja kollégáját, akinek mi ássuk a sírt. No meg magunknak is, elvileg. Pulaski lesz a felügyelő (előléptetés? ), a sír elkészültével úgy tűnik, itt a vége. Azonban Hernandez feltápászkodik, és megpróbálja elkapni korrupt kollégáját. Puli kinyírja, Heni beleesik a sírba, azonban pisztolya Carl kezében landol… Pulaski erre felveszi Bátor, a gyáva kutya szerepét, és elmenekül. Itt jön a király üzenet: Öld meg Pulaskit! Persze, írni könnyebb, mint megtenni. Egy Buffalója van, nekünk meg egy Banditónk. Ez így nem is lenne komplikált, de a Buffalót valószínűleg 1 méter vastag titánbutánszulfidhidrogén páncél védi, így nagyon nehéz lesz megsemmisíteni. Tipp: mielőtt Puli elindul, sniperrel vagy minigunnal lyukasszuk ki a kerekeket, majd fogjuk a Banditót, és irány utána. Össze vissza fog farolni, eközben szorgosan drive-by-ozzunk, ne menjünk nagyon neki, mert mi húzzuk a rövidebbet. Másik megoldás, hogyha lelökjük a szakadékba, ekkor az MI elveszti az útvonalat, és olyan hülye, hogy nem talál vissza rá, folyton nekimegy a falnak, ettől kigyullad a kocsija. (Vízbe is lökhetjük, ekkor elmarad a fincsi kis mozi). Akár így, akár úgy, de előbb-utóbb kigyullad a kocsija, ő pedig kiszáll. Jó fegyvere van, így nem karistoljunk körülette, álljunk le távol, és valami erős szerszámmal adjunk neki. A misszió befejező mozijában Pulcsi betetőzi azt, amit eddig mondott (ki akart nyírni már régóta, stb., stb.): utolsó kívánsága egy kellemes pásztoróra Kendllel. Szíjjál gázt! Jutalom: egy halott rendőr
Madd Dogg
Madd Dogg
Őrrült Kuttya misszióját a térképen egy D betű jelzi, hajtsunk a Royal Casinóhoz a kezdéshez. Madd részegen dülöngél a kaszinó tetején, le akar ugrani, mert teljesen tönkre ment az élete: megölték a menedzserét (ki volt ez az aljas?), ellopták a szövegkönyvét (a szemét!). CJ nem tudja lebeszélni az öngyilkosságról, így máshogy kell megmenteni: a parkolóban áll egy Walton (öreg pick-up), mellette egy telefonáló gádzsó. Kössük el a Walton (én a biztonság kedvéért kinyírtam a csávót), álljunk vissza a kaszinó elé (piros kör). A kamera magától átvált másik pozícióba, fentről sasoljuk az eseményeket. Úgy kell manőverezni a kocsival, hogyha Madd Dogg ugrik, akkor esés után ne alulról szagolja az ibolyát. A fehér nyilak mentén kocsikázzunk előre-hátra, egy kisebb tánc után a művész úr leveti magát. Ha jól pozícionáltuk az autót, akkor pont a platóra esik, ahol a dobozok tompítják az esést. Így is eléggé megsérül, húzzunk a kórházhoz. Szépen, lassan tötyögjünk (Waltonnal nem is lehet száguldani), nem időre megy, Dogg élete is csak akkor csökken, hogyha nagyot ugratunk vagy ütközünk, tehát ne menjünk neki semminek és a unique jumpokat se most tudjuk le! A kórházhoz érve a zenész közli, hogy kellene neki egy új menedzser. Vajon kire gondolt :-) ? Naná, hogy Carl CJ Johnsonra! Jutalom: Respect +, egy menedzseri állás
Heist Missions
Architectural Espionage
A Caligula kaszinó kirablásához kellenek az blueprintek, vagyis az épület alaprajza. Keress pár turistát, amelyiknél kamera van, öld meg, és vedd el, ha már eredetileg is volt nálad gép, akkor nem kell ezzel foglalkozni. Hajts a megjelölt pontra, és a pont az ajtó mellett helyezd el a járgányodat, hogy tudj menekülni. Ha beléptél, tedd el a fegyvereket, vagyis válts át kézre. Menj a szemben lévő recepciós csajhoz, válaszolj pozitívan, ezután menj be a bal oldalon a lépcsőházba, és a legfelső emeleten találhatod meg a tervrajzokat. El kell terelned az emberek figyelméd, ameddig lefényképezed a tervrajzokat. Menj le az ezalatti meletre, kövesd a sárga pontot, és üsd szét a nagy fiókos dobozt, vagy mit. Ez tüzet fog okozni. Menj vissza a legfelső emeletre, és fényképezd le a tervrajzot. Majd ezután kezdj el menekülni, de vigyázz, mert 3 csillagos körözésed van, és minden emeleten vannak rendőrök, ne szaladj, mindig likvidáld őket. Ha már a pénztárnál vagy, igyál az automatából, lehetséges hogy nincs már sok életed. Menj ki az ajtón, és pattanj föl kocsira/motorra/biciklire amivel jöttél, és hajts vissza a kaszinóba. Jutalom: Respect +
Key to Her Heart
Most egy kártyára lesz szükséged, hogy a kaszinóban bejuthass mindenhova. Menj a kaszinóhoz, és kövesd a csajt a Sex Shop-ba, vigyázz, nehogy észrevegyen. Vedd fel a Gimp Suit-ot, kövesd a házához a csajt, és nyírd ki az igazi perverz kis barátját (Benny), aki egy dildóval a kezében közeledik a házhoz, egyébkétn a game szól, amikor majdnem odaért, és menj be helyette a lakásba. Nála van a keycard, a kaszinóban dolgozik. Ezután Denise-hez hasonlóan ő lesz a barátnőd, amúgy Millie-nek hívják. Randizás esetén egy jó állapotbanlévő sportkocsival vidd el a Steakhouse-ba vagy a Craw Barba, ott mindig jól érzi magát, és mivel városi lány, nem szereti a csóró helyeket. Ha eleget randiztál vele, fel fog hívni, hogy a hálószobában hagyta a kártyát, menj be és vedd fel. Addig is, jöjjön a többi küldetés. Tipp: Akár az első randin is megölheted a csajt, így tiéd lesz a kártya, azonban van egy békésebb módszer is: vedd fel a Gimp suitot (automatikusan a szekrényedben van)m menj el a házához, és így automatikusan, randi nélkül szex jön, ami persze nagyot dob a kapcsolaton. Jutalom: egy barátnő, Respect +
Dam And Blast
Ki kell majd iktatni a világítást is a kaszinóban, ezért Caligula’s Casino energiaellátásával kell most törődni. Menj a repülőtérre, és szállj a kijelölt gépbe (Nevada). Repülj a ponthoz, és a kamera elforgatásával nézd meg, hol van a corona, át kell menned rajta, észreveheted, hogy nem lehet kiszállni. Ha megfelelő magasságban vagy (a felhők fölött), és átmentél a koronán, akkor kiszállás, használd majd az ejtőernyőt. Manőverezz a megfelelő helyre, és vedd fel a kést, halkan kell dolgoznod, volt már ilyen küldetés, tudod, hogy kell. Akár hátulról megtámadhatod az őröket, de úgyis lehet, hogy átmászol a konténereken, ott nem vesznek észre. Menj be, majd tökmindegy, ha van páncélod, akkor kinyírhatod őket fegyverekkel is, persze a játék a lopakodásra buzdít. Fel kell helyezned a tölteteket a generátorokra (a gép kiírja, hogy mivel, PS2-n háromszög, de a PC… az passz, majd megnézem, de game jelzi!), 5 db van. Ha megvan mind, menj ki az épületből. Jönnek a zsaruk, ezért CJ leveti magát a gátról, bele a vízbe. Jutalom: Respect +
Cop Wheels
4 db rendőrmotorra lesz szükség a kaszinó kirablásához, 12 perced van, hogy megszerezd őket, és felhajts a Packerre velük. Az autópályán fog körözni majd, ez alapján számítsd ki melyik jön előbb, elsőre nehéz, de bele lehet jönni. Mire meglesz a 4 db, már 2 csillagos körözésed lesz, az is fontos hogy ne öld meg a rendőröket akiktől elveszed a motort. Az is lehetséges, hogy nem érsz oda időben, ekkor a rendőr felpattan a motorra, és elindul vele, ebben az esetben egy piros lámpánál lopd el tőle. Csillagokat is fölszedhetsz útközben ha tudod merre vannak. Jutalom: Respect +
Up, Up, And Away!
Most már csak egy pénzszállító autóra lesz szükséged, menj be a K.A.C.C. katonai üzemanyag bázisra (jó név…), nagyon vigyázz, mert M4 van náluk. Vagy rendesen mész be, mikor bemegy valami (pl. egy Patriot), akkor nyitódik a kapu, és te is átmész, vagy fogod a jetpacket, és ez sokkal egyszerűbb, mert lőni is lehet róla, és így mész be. Szállj le a tetőn, ahol látod a elikoptert, ekkor megérkezik pár Hunter féle gunship, a közelben lévő Minigun-nal kell kiírtanod őket. Ha ez megvan szállj a helikopterbe, és szállj a pénzszállító felé. Engedd le a mágnest, ha elég közel van a kocsihoz, magától is megfogja. Ezután szállj az elhagyatott repülőteredre, és rakd le a kocsit a piros körbe. Figyelj rá, hogy a kocsinak négy kerékre kell érkeznie! Jutalom: Respect + Az utolsó Heist misszió csak akkor jön, hogyha megvan Millie belépőkártyája, és ha végeztünk a Mafia (Caligula's Palace) missziókkal!
Breaking The Bank At Caligula’s
Itt az idő, most vagy soha. Csórók legyünk vagy gazdagok, ez a kérdés, raboljatok! Minden együtt van, jöhet hát az akció. Szerezz egy kocsit/motort/lovasszekeret/ufót, és irány a Caligula. Carl alapból krupié cuccban flangál, és Zeróval rádión keresztül tartjuk a kapcsolatot. Mikor megérkezünk, kapjuk elő az öklünket, így biztonságban leszünk odabent (hmm, ez érdekes, kint akkor vagyunk biztonságban, ha M4-gyel rohangálunk ). Menjünk az ajtóhoz, és használjuk a kártyát, amit ugyebár Millie-től szereztünk (a játék jelzi a bal felső sarokban, hogy mivel használhatjuk a cardot). Ajtónyitás után le a lépcsőn, be az első szobába. Ennek a végén van egy nyitott szellőzőnyílás, váltsunk könnygáz gránátra, és hajítsuk be, ez kiüti az őröket. Aztán ki a szobából, el balra, vegyük elő éjjellátó kukkerunkat, mert Zero pajti kirántja a tápot a konnektorból, minden sötét lesz, vagyis inkább zöld (kellemes, nyugtató szín, thx night vision!). A folyosó végén megint kártyázhatunk, ez nyitja az ajtót. Ha megvan, nyomás tovább, át a helyiségeken (ehhez képest a knosszoszi labirintus tök egyenes), végül egy nagy teremben kötünk ki, ahol dobozok vannak. Ide fog beállni a páncélkocsi, azonban előbb ki kell nyitni a kaput. Elektromosság híján ez nem fog menni, de a terem egyik végében van egy targonca. Pattanjunk be, a villát toljuk be a kapu alá, aztán emeljük föl. Megjöttek a többiek, kövessük azt a kis csapatot a széf felé, 7 percünk van megszerezni a zsozsót. Az utunkba kerülő őröket – kb. egy tucat – szedjük le. A srácok nekiállnak feldíszíteni a széfet egy kis robbanószerrel. Persze miért is menne minden simán, Zero közli, hogy valaki be akarja indítani a generátorokat, ezzel visszahozva az áramot. Kapjuk fel a Satchel-t, majd menjünk vissza a generátor terembe. Aki lő, azt nyírjuk ki (megy ez, megy ez!), majd dobjunk egy-egy robbanószert a generátorokra, aztán tünés onnan, váltsunk távirányítóra, és bumm! Vissza a csapathoz, rohangálunk itt, mint a mérgezett egér. A széfnek annyi, de amíg összeszedik a pénzt, akkor nekünk őrizni kell az ajtót. Néhány M4/AK headshot csodákra képes, úgy 7-8 rosszarcúval kell elbánni. Azután vezessük vissza a csapatot a furgonhoz (sárgával jelölve), a piros pöttyök (az igazi!) azonban Leone emberei, nekik kampec – jobb esetben. A kék izék a mi csapatunk, rájuk figyeljünk, no meg a visszaszámlálóra. Most a pénz és a csapat biztonságban van, nekünk pedig el kell jutnunk a lifthez. Közben visszajött az áram, így mindent színesben látunk. Kint vagyunk a tetőn, felettünk egy helikopter, váltsunk valami könnyűre, amivel lehet szaladni. Másszik meg a tetőket, majd vegyük fel az ejtőernyőt. Elvileg a szemben lévő tetőn kellene landolni, kinyírni a kommandósokat, és elkötni a helit. Ha ez nem jön össze, akkor egy négykerekű verda is jó, amint megvan, irány a sivatagi reptér! Érkezés után teljesítve van a küldetés. Jutalom: $100000, Respect + Salvi bácsi telefonál, baromi paprikás, mert elárultuk őt. Jaj, hát bizony ki fog nyírni minket, meg a családunkat, még az unokáinkat is. Gyorsan kössünk biztosítást!
Triádok
Home in the hills
Megható pillanat… hüp… hüp… Madd Doggnak honvágya van, vissza akar menni LS-be, egyenesen Vinewood-i villájába. Egyetlen apró gikszer akadályozza meg ebben: távollétében a házát egy Big Poppa művésznevű csákó foglalta el. Pedig Carlt is érdekli a dolog, hiszen Dogg házikója ideális bázis lenne a LS-i visszatéréskor. Így hát felkerekedtek, mentek, mendegéltek… vagyis repültek, méghozzá Carl meg négy triád (na, ennyit a mesékről, se 7, se 3…). A terv az, hogy ejtőernyővel érkeznek a kecóra, amit aztán módszeresen kipucolnak. Közben Kendl csörög, hogy ő Cesarral meg Kuttyával előbb csekkolják a San Fierro-i helyzetet. Elkészülni, vigyázz, ugrás! Előbb a triádok ugranak (micsoda harci kiáltások, kérem!), és néhány jelzőfényt helyeznek el a ház tetején. Mikor mi jövünk, kb. 2 másodpercig zuhanjunk, utána nyissuk ki az ernyőt és lavírozzunk a háztetőre, ha rossz helyen landolunk, akkor fel kell magunkat oda küzdeni. Mikor leértünk, lehetőleg a tetőre, akkor mordályt elő, jönnek a Vagosok, hadd tudják meg, mi az a golyózápor. Hamarosan jön a többi triád, egynek (!) sem szabad meghalnia! Ha a tető tiszta, akkor jöhet a belső tér. Az egyik okos feketeruhás előadja, hogy jóval többen vannak a Vagosok, mint ők, de ha együtt maradnak, akkor talán sikerrel járhatnak. Nekünk a folyosót kell megtisztítanunk, addig a triádok rendet tesznek a szobákban. Nem kell nekik segítség, a harmatgyenge MI ellenére egész ügyesek (szkript powa?). Egyetlen szobába érdemes bemenni, balra, az utolsó előtti, itt lesz egy armor. A folyosó vége felé érdemes lesz hátra is nézni, onnan is jönnek bandatagok, meg elölről is. Big Poppa a földszinten van, elkezd menekülni, nyomás utána, minden utunkba kerülő Vagosra halál vár! Egy szív ikon van az ebédlőben, ha szükségünk van rá. Nem lehet elkapni Nagy Papát, mindenképpen jön egy autósüldözés, Phoenix vs. Windsor (ráadásul rózsaszín). Kerüljünk mellé, drive-by indul, ha lángra kap, akkor távolodjunk el tőle, de ha a mi kocsink is lángra kap, akkor sincs baj, mert jön a cut-scene. Jutalom: Respect + !Fontos!: Ne mentsetek Madd Dogg villájában, mert korrupt lesz a mentés, eltűnnek a kosárlasztik, és befuccsol az edzés is. Van a közelben egy másik baromi nagy kunyhó, talán 120 rongy, érdemes rá áldozni!
Las Santos / Finálé
Carl Johnson
Vertical Bird
Mielőtt elkezdjük ezt a küldetést nem árt ha van nálunk egy kevés táskabomba. Madd Dogg éppen készíti az új lemezét amikor ismét megszólal valahonnan Toreno hangja. Közli hogy most rögtön van egy munkája számunkra. Csak a szokásos meló, törjünk be egy katonai anyahajóba, irtsuk ki az egész tengerészgyalogságot, lopjunk el egy katonai vadászrepülőt és lőjünk szét pár hajót (Hmm, micsoda karrier egy mezei niggának! – Zsono). Miután vége a videóknak pattanjunk be a motorcsónakba, majd irány a hadihajó. Toreno közli hogy csak a hajó hátuljánál lévő részen tudunk bejutni. A videó után vigyük a motorcsónakot az anyahajó széléhez, majd ugorjunk ki belőle és ússzunk be a bejáraton. Két dolgunk van itt. Kikapcsolni a SAM-eket (légvédelem) és ellopni egy vadászrepcsit. Kétféleképpen tudjuk ezt megvalósítani. Az első módon úgy hogy egyesével levadászunk mindenkit hangtompítóssal riadó nélkül, vagy mindenkit szétlövünk M4-gyel. Az utóbbi verzió csak annyiban különbözik a lopakodóstól, hogy riadót fújnak. Ekkor mindenki tudja hol vagyunk és levadásznak minket, mindenképp ez a rövidebb út. Miután kiiktattuk a SAM-eket irány a legfelső szint. Itt is irtsunk ki mindenkit majd a három vadászrepcsi közül kettőre tegyünk táskabombát és robbantsuk fel őket. Így könnyebb, mert nem fognak üldözni minket miután már elloptuk a harmadik gépet. Szálljunk fel és repüljünk a hajókhoz (megjegyzés: a Hydra irányítása elég nehézkes, felszállás után húzzuk be a kerekeket, aztán gáz és előre, kicsit nehezen gyorsul, de ha belejön, akkor csak úgy süvít). Ha nem robbantottuk fel a többi repülőt (ahogy EndÉ mondta), akkor bizony le kell őket lőni, vagy egyszerűen lavírozzunk földközelbe, ott belecsapódnak a földbe a gyenge MI miatt. A hajóknál tegyük a gépet hover (lebegő) módba és lőjük szét rakétával az összeset. A végén már csak le kell tennünk a gépet a privát sivatagi repterünkre. Most már megtalálható lesz a Hydra ezen a helyen. Jutalom: $50000
Home Coming
Torenónak még mindig van számunkra egy munkája. Kijuttatta Sweetet a börtönből és most azt akarja hogy vigyük Sweetet haza. Nyomás a börtön. Mikor találkozunk Sweettel és elmondjuk neki hogy van egy kaszinónk Las Venturasban, egy garázsunk San Fierroban és egy villánk itt a hegyen. A tesónak nem tetszik, hogy a kis CJ igazi nagy főnök lett, és közben elhanyagolta a hoodot. Sweet vissza akar menni Grove Street-re. Ha visszavittük meg kell tisztítani a környéket. Irtsuk ki a térképen jelölt dealereket, majd csináljunk bandaháborút. Lehet bandatagokat toborozni, de csak akkor, ha nincsenek belőve. Ha elfoglaltuk Grove-ot, vége is a küldetésnek. Most már ismét lehet Sweetnek dolgozni és területet foglalni, bár azt javaslom hogy egyelőre még ne foglaljunk területet vissza, mert később úgyis ez lesz a dolgunk. Jutalom: Respect +
Cut Throat Business
Kiderül, hogy OG Loc ellopta Madd Dogg szövegeit. Ezt nem hagyhatjuk büntetlenül. Irány OG Loc. Éppen egy interjú közepén érkezünk Madd Doggal Jeffreyhez. Jef menekülőre fogja a dolgot, nekünk pedig végig kell üldöznünk őt fél Los Santoson. Először egy légpárnás Vortexszel menekül, majd átül egy Kartba. Csak arra kell figyelnünk hogy kövessük őt. Ha a végére értünk, megbeszéljük OG-val a dolgokat Madd Dogg cuccait illetően, majd végül visszaad mindent amit elvett. Jutalom: Respect +
Riot
Végre, Tenpenny bíróság elé került, Pulaskiról azt hiszik, hogy szökésben van… A vád: korrupció, droggal való visszaélés, gyilkosság (Ralph Pendelbury és Jimmy Hernandez), azonban bizonyíték híján ejtették a vádat, így simán kiengedték. Mindegyik megrökönyödik, a városban zavargások törnek ki, égnek a kocsik, fosztogatnak a gyalogosok, mindenki menekül. Csak annyi a feladatunk, hogy Sweetet hazavigyük a hoodba, közben maradjunk távol a robbanó kocsiktól és egyéb jelenségektől. Elég könnyű misszió. Ha megérkeztünk, parkoljunk a piros körbe, és készen is vagyunk. Ezután a város lángokban fog állni a bandák által uralt körzetekben, normális kocsit nem találunk errefelé. Aki élvezi ezt az apokalipszis közeli állapotot, az cirkáljon nyugodtan, akit viszont idegesít/megrémiszt, az nyomja tovább a missziókat. Jutalom: Respect + (na meg a káosz)
Sweet
Beat Down On B-Dup
CJ rajtakapta Sweetet amint éppen el akarta kábítani magát. A csajszi aki Sweetel volt közli hogy most B-Dup a nagy dealer. Tőle szereznek be mindent a helyi srácok. Hát akkor látogassuk is meg, irány Sweetel B-Dup háza. Mikor ott vagyunk közli egy Grove-os srác, hogy B-Dup elköltözött Glen Park-ba. Ha megérkeztünk a Glen Park-ba, csináljunk bandaháborút, hogy visszaszerezzük a területet. Végig vigyázzunk Sweetre és ha megvolt mind a három támadás akkor jön egy videó ami után rögtön elkezdenek lőni minket. Irtsuk le az összes Ballas-t majd menjünk be a házba. Bent B-Dup ránk uszítja Beart csakhogy neki elege van B-Dup hülyeségeiből. Leüti őt majd mehetünk is haza. Jutalom: Respect+
Grove 4 Life
Még egy bandaháborús küldetés. A videó után hívjunk segítségül két zöld homeboyt aztán irány velük és Sweet-el Idlewood. Itt a szokásos területfoglalást kell megtenni. Ha megvan egy terület akkor jöhet a következő. A bandaháború végén vigyük haza Sweetet. Itt érdemes Los Santos 35%- át elfoglalni még most, mert csak akkor csinálhatjuk meg a következő küldetéseket és most még azért könnyebb területet szerezni, mert később már káoszvilág lesz... (ez a Riot utáni állapotra vonatkozik, ld. feljebb!) Jutalom: $10000, Respect +
Los Desperados
Ismét egy kis családi összeugrás Sweet és CJ között. Miközben megy a szócsata betoppan Cesar és közli, hogy be kéne neki egy kicsit segíteni az otthoni dolgaiba. Egy bizonytalanság után már mehetünk is. Mielőtt elkezded ezt a melót szerezz egy négyajtós kocsit és hozzá egy kis tűzerőt is. Miután elindítod a küldetést szólíts le magad mellé két darab zöld homeboyt és pattanjatok be Cesarral a négyautós kocsiba. Irány Unity Station. Miközben autózol előfordulhat, hogy a bandatagok kiugranak a kocsiból az utcaháború miatt ,de ez csak ritkán történik meg. Útközbe Cesar megmondja CJ-nek hogy megakarja kérdezni Kendl-től a NAGY kérdést. CJ-n nem múlik a válasz csak Sweeten. Unity Stationon három Varios Los Astecas bandatag vár ránk türkizkék cuccokban. Grove-Aztecas harc lesz itt Vagosék ellen. A feladat egyszerűnek tűnik. Juss át a Vagos lakóházak között Cesar lakására. A lövöldözések közben figyelni kell arra is hogy egy havert se lőjünk le mert akkor lőttek az egész bulinak. Menjünk át a ruhaszárító kötelek alatt. Először jobbra lesznek egy páran. Miután végeztünk velük menjünk Cesar után, vagy ha nem akarjuk megvárni amíg nyugisan továbbgyalogol akkor menjünk egyenesen tovább a házak között majd forduljunk jobbra utána pedig balra. Itt van egy hármas elágazás tele sárgákkal. Jönnek jobbról balról és szemből is egyszerre. Jobbra a ház mögött elszokott bújni néha egy Vagos. Menjünk tovább balra, még mindig jönnek a Vagosék ,majd szemben van egy nagyobb nyitott tér és álnak a végén lévő házaknál egy páran. Itt balra a ház mellett van egy energia. A placc végén forduljunk jobbra és szembetaláljuk magunkat az itt megbúvó sárgákkal. Ha elintéztük mindegyiket és a térképen sincs már több piros pont akkor Cesar közli hogy ideje tovább menni a sikátorba. A kijelölt pont után jön egy kis videó. A sikátor igen hosszú és tele van Vagossal. Egy autó mögött bujkálnak páran. Valahonnan előkerül egy Rocket Launcher és a kocsijuknak máris vége. A robbanás után szamuráj barátunk előrerohan magát lelövetni. Jobbra nyílik egy garázsajtó. Ott várnak ránk még egy páran. Amikor mindenki kidőlt jön megint egy videó. A szamuráj kardos csávót vizsgálva felbukkan még több Vagos . Jönnek a falakról, elölről és hátulról is. A végén megint egy videó, majd az utolsó leszámolás következik. Egy csávó fent a tetőn rakétával osztja az áldást a többiek pedig lentről lőnek ránk. Ha mindenkivel végeztünk vége is a missziónak. Jutalom: Respect + Kapunk egy telefont Sweettől, az utolsó misszióhoz a bandaterületek 35%-át kell birtokolnunk!!!
End Of The Line
Hát itt volnánk. Több mint 100 küldetést tudhatunk a hátunk mögött, és itt vége lesz a sztorinak...hüp-hüp. Ha mindent megcsináltunk eddig és 100%ra megyünk (fotók, tagek, mellékmissziók, stb.) akkor itt 99.47%-nál kell tartanunk. Ha nem, hát nézzük meg mit hagytunk ki. (Erre a küldetésre nem árt megcsinálni a tűzoltós missziókat a tűzállóságért) Itt az ideje véget vetni Big Smoke további karrierjének. Irány Sweettel a Crack Fortress (Big S búvóhelye). Amikor odaértünk CJ egy videóban közli, hogy egyedül megy be Big Smokért. OK. Ahhoz hogy bejussunk a raktárba kell egy erős jármű. A közelben parkol egy SWAT Tank. Mennyünk el érte és törjük be vele a falat. Ha betörtük vár ránk egy pár Ballas. Nem kell kiszállnunk, lapítsuk ki őket a tankkal, majd menjünk be az ajtón. Irány föl a lépcsőn. Szedjünk le mindenkit (néha előugranak a fal mögül). A folyosó végén van egy páncél, vegyük fel ha kell. Mielőtt bemennénk az ajtón guggoljunk le. Ha bent vagyunk, előttünk van egy rakás doboz. Azok mögül tömjünk ki mindenkit ólommal. Jönnek mindenhonnan, föntről-lentről. A második szintre vezető ajtó előtt van egy szoba élettel. A második szinten is egy rakás áldozat vár minket azzal a különbséggel, hogy itt már M4-sel nyomják . Itt a legelején még egy pajzs van. Elérünk ismét egy nagyobb nyitott csarnokba. Oszloptól-oszlopig haladjunk (ha tudjuk akkor a hordókat lőjük szét minél hamarabb). A felső részen van a harmadik szintre vezető ajtó és egy energia. Ez a szint a legelegánsabb. Piros-fekete kárpit, öltönyös csávók és táncos lányok. Vegyük fel a lépcső tetején a szokásos pajzsot majd lépjünk be az ajtón. Minden ajtó után száz helyről lőnek minket. Abból a teremből amiben Big Smoke szobra van két ajtó nyílik. Az egyik mögött élet, a másik mögött pajzs van. Az utolsó ajtó Big Smoke-hoz vezet... Az utolsó részen Big Smoke éppen GTA-zik . Zavarjuk meg őt. A legkönnyebben úgy tudjuk leszedni őt, hogy odarohanunk hozzá fél méterre és szétszedjük a fejét M4-sel. Egyszer lekapcsolja a villanyt (ha ez zavarna minket akkor vegyünk föl egy hőszemcsit). Miután végeztünk vele megjelenik az igazi főellenség: Tenpenny. Megkér rá hogy pakoljuk be a pénzt egy táskába. Ha kész, távozik rendőr barátunk(előtte még ránk lő) és újra mi jövünk. Tenpenny kifelé menet nem felejti el szétlőni a generátort. Ezzel lekapcsolja a villanyt és fölégeti az egész raktárat. Ha nem lenne tűzálló képességünk akkor ez a rész totál szívás. Vegyük fel az éjjellátót és irány kifelé. Mindenhol tűz meg ellenségek. Tűzállóság nélkül tüzet oltva-lövöldözve kell 7 perc alatt kijutni. Ha tűzállóak vagyunk, akkor 2-3 perc alatt k lehet jutni. A végén van egy szép kis robbantós videó, tisztára mint a filmekben Kint Tenpenny megszökik egy tűzoltós kocsival, Sweet pedig játssza a hőst és ráugrik a létrára. Irány utánuk. Csak arra kell figyelnünk hogy ne maradjunk le + vigyázzunk a tűzoltóra. A robbanások nem sebeznek minket, a borulás viszont annál inkább. Ocean Docks-nál megjelenik egy csík ami Sweet erejét jelzi. Csak simán menjünk alá és ő majd ránk ugrik. Sweet átveszi az irányítást. legelőször szedjük le a tűzoltón lévő két tagot majd figyeljünk a minden irányból jövő kocsikra. Csak a kocsikat, motorokat lőjük. A tűzoltóval ne foglalkozzunk. A Grove Street fölötti hídnál Tenpenny lezuhan, mi pedig megállunk mellette. Viszlát Mr. Tenpenny. Hagyjuk őt meghalni és élvezzük az utolsó videót...(+ a stáblistát) Jutalom: Respect+
|